Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sovit dåligt i natt. Ska klä på mig och äta frukost nu innan vi åker på utflykt
Har iaf tv på rummet, även om jag bara får in typ 4 kanaler
 

Bifogade filer

  • 20210912_224955.webp
    20210912_224955.webp
    69,1 KB · Visningar: 19
Hände en lite större katastrof igen med Megaras mage i min säng :meh: vaknade halv sex, stapplade upp och bokade tvättid pronto. Hade slängt in tvätten när jag upptäckte att jag hade tiden efter 11-15 inte 07-11. Gick ner igen men det var ingen där så stod kvar tills maskinerna körde färdigt. Ska ner igen om en halvtimme och kolla om rättmätiga person lagt i sin tvätt. Då får jag ta ut den fuktiga tvätten. Jäklar att jag måste tvätta duntäcket, det slamrar runt med tennisbollar i tumlaren och kommer inte må bra av att tas ut fuktig. Håller tassar och tår (och en eller annan tumme) att personen ifråga bara glömt att avboka sin tid.
 
Äntligen friska barn igen! Även jag frisk igen och jag hoppas på en bra vecka där vi håller oss friska 😅 Maken är ledig idag, himla konstig känsla! Ungarna har åkt till skolan och jag har jobbar i en timme, och ja, taxen ligger i knät såklart 🥰

Pga att vi var sjuka i torsdags så blev det ingen ridskola då så yngsta dottern ska rida igen ikväll och äldsta i morgon kväll. Sen har dom vanliga lektionerna på torsdag så det blir mycket ridskola denna veckan :D
 
På jobb och trött. Känner mig förvånansvärt mycket bättre så är hur glad som helst över det.
Aningen huvudvärk, vaknade i natt sjöblöt. Nu har jag ont i lederna, tårna och huden men ingenting mot vad det var igår. Pulsen gör som den ska.
Betyder att jag förmodligen kan åka till ridskolan i kväll :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 191
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 534
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 148
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp