R
Raderad medlem 68338
Kan du bara langa upp ett antal (tiotal) miljoner så... optimalt läge, men ont om lite mindre boningar har jag för mig.
Ligger tyvärr ”lite lågt i likvida medel”
Kanske slår upp ett tält
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du bara langa upp ett antal (tiotal) miljoner så... optimalt läge, men ont om lite mindre boningar har jag för mig.
Café Tranan såklart!Nu kanske vi blir för OT sorry att jag drog upp detta men blev var så nyfiken kring @Tranan a val av just Odenplan
Sökt två jobb. Inte för att jag inte trivs där jag är, utan för att lönen är piss och inte går att påverka.. Och för att jag måste söka om jag vill ha a-kassa på deltid. Hade en telefonintervju förra veckan, men de har inte hört av sig igen så det blev väl inget. Synd, jag tror jag hade varit bra på den platsen.
Flanerade i omgivningarna igår, första gången på länge så det var lite intressant att se hur det ser ut när det är klart. Får kanske testa köttbullarna nån gång, nu tog jag en latte på Upplandsgatan istället eftersom jag körde bil så inget vin.Haha SÅKLART. Pucko jag är. Deras köttbullar är ganska goda faktiskt
Kan du inte löneförhandla?
Flanerade i omgivningarna igår, första gången på länge så det var lite intressant att se hur det ser ut när det är klart. Får kanske testa köttbullarna nån gång, nu tog jag en latte på Upplandsgatan istället eftersom jag körde bil så inget vin.
Lönen sätts centralt och är den samma för alla. Så nej, den är inte förhandlingsbar.
Ok! Vilken konstig grej. Obs är säkert inte ovanligt har bara ingen erfarenhet av det ”systemet”. Erfarenhet eller att man är duktig på jobbet borde ju belönas kan man tycka!
Så är det på många ställen. Självklart har de som jobbat i många år mer i lön, men det beror ju mer på den årliga ökningen.
Ja, i procent. Den sätts centralt den med. Det är inte heller ovanligt.Och den årliga ökningen är samma för alla?
Ja, i procent. Den sätts centralt den med. Det är inte heller ovanligt.
Typiskt lantisar att ta över hela stan! Helt oacceptabelt haha
Stockholm består ju av norrlänningar! Mitt ex från Ö-vik mfl av hans vänner flyttade aldrig norrut igen efter universitetstiden