S
SÅ avundsjuk!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SÅ avundsjuk!!!
Helt hopplöst att man ska behöva fara mellan ikeor för att få ihop sitt kök,jag har varit på Örebro.Karlstad o Helsingborg, mest verkar det vara dörrar mm som saknas,för stommarna har jag (ikea bodbyn i grått)Åker till två olika Ikea för att komplettera köket. Och försöker köpa godis på vägen
Torshälla är än värre
Brukar oxå köpa på BokbörsenHar betat av en bit litteraturlista inför Block 1 på kursen. Vi ska läsa sex barnböcker. Har laddat ner en som e-bok från biblioteket. Lyckades reservera tre andra som fanns inne. Har bett om att fjärrlåna en. Samt har beställt en av böckerna från Bokbörsen (25 kr + frakt). Gick ju rätt bra ändå !
Helt hopplöst att man ska behöva fara mellan ikeor för att få ihop sitt kök,jag har varit på Örebro.Karlstad o Helsingborg, mest verkar det vara dörrar mm som saknas,för stommarna har jag (ikea bodbyn i grått)
Men snyggt blir det när det är komplettSamma lika här. En omgång lådfronter kan bara beställas med posten också