Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså...Tareq Taylor.... :love: Han känns alltid så genuin, positiv och härlig. Håller med David Hellenius, Tareq borde ABSOLUT bli årets julvärd.

Jag har också alltid gillat honom, men så blev jag besviken efter hans sommarprat och läste dessutom nyligen att han dragit något olämpligt skämt på nån gala (såg/hörde det dock inte själv)...

Men ingen är ju perfekt så jag kan säkert leva med honom som julvärd och har säkert kommit över min besvikelse tills dess...🎅
 
Duschat och kollar sista uttagningsloppet för stona till Oaks från Solvalla. Bittert för Mamsen att sitta där till lopp 12 och de inte löser sig för deras häst under loppets gång 🙈 Sådant är livet med trav de går upp och ned hela tiden.

Trulbert ska få nya bakskor i helgen, beställning gjord 😉 En liten Maggan ska verkas och även hennes Mamma mu. Passar på att göra sånt när de ändå ska regna hela helgen.

Ska till Panduro med i morgon och inhandla saker till mitt dockbygge. Men nu lite te först innan sängen kallar! Just jagat Morrhoppa som smet ut genom ytterdörren, man får passa sig nu för hon är snabb som en vessla och slinkig som en ål 😂 Tur hon ska kastreras nästa månad.
 
Jösses alltså, jag hann komma till andra meningen innan jag fattade att det var en hund du pratade om! 🙈:rofl:
Hon har ju en sådan här fast i "fel" färg :angel:
20210824_160141.webp


Gissa vaktar Skånehuset och jag henne då vi ännu inte hunnit sätta upp staket.
 
Vad du är snäll mot dina anställda. Tror inte min chef hade gått med på de om jag hade gjort de .
Tycker det är vettigt. Men ärligt så tycker jag att man ska vara varsam om sina anställda, bra såna växer inte på träd. Dessutom är det i en branch som kräver vetskap, inget man lär sig på en eftermiddag. Såg nåt inlägg tidigare som verkade som om man är en bov för sån't. Skiter i såna människor, för gammal för att ta åt mig, nog mest avundsjuka.
 
Min dejt behagade skämta med mig.
Hon sikade en bild med ett positivt grav test!
Vilket jag först tog som konstigt. för det var ett tag sen. men inte helt orimligt.
Men vi har en viss svår humor så det ligger i linje med det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 190
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 534
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 146
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp