Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså...Tareq Taylor.... Han känns alltid så genuin, positiv och härlig. Håller med David Hellenius, Tareq borde ABSOLUT bli årets julvärd.
Var snäll mot dig i alla fall.På väg till gymmet så jag antar att jag har nån slags kris igen.
Jadå, jag skojar bara. om krisen alltså, jag är absolut på väg till gymmetVar snäll mot dig i alla fall.
Vad bra, om du skulle få en så säg till så kanske jag kan hjälpa lite, men hoppas gymmet blir bra för dig.Jadå, jag skojar bara. om krisen alltså, jag är absolut på väg till gymmet
Hon har ju en sådan här fast i "fel" färgJösses alltså, jag hann komma till andra meningen innan jag fattade att det var en hund du pratade om!
Vad du är snäll mot dina anställda. Tror inte min chef hade gått med på de om jag hade gjort de .Mina anställda fick gå till frisören under arbetstid. Håret växer faktiskt även under arbetstid.
Tycker det är vettigt. Men ärligt så tycker jag att man ska vara varsam om sina anställda, bra såna växer inte på träd. Dessutom är det i en branch som kräver vetskap, inget man lär sig på en eftermiddag. Såg nåt inlägg tidigare som verkade som om man är en bov för sån't. Skiter i såna människor, för gammal för att ta åt mig, nog mest avundsjuka.Vad du är snäll mot dina anställda. Tror inte min chef hade gått med på de om jag hade gjort de .