Har slappat en stund i soffan med kaffe och lavendeldoftande golv och nu är det dags för stallet .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah - du har en likadan gräsmatta som jagPlockade 2 fina karljohan -i regnet- på gräsmattan.
Nr 4 och 5 i ordningen och några till hinner det nog bli framöver
Visa bifogad fil 76746
Nu huserar de i torken
Här växer Karl-Johan överallt!Sicken lyx! Har inte hittat några än i år.....
Bor man på skogsmark, så producerar gräsmattan en hoper olika svamparna, men allra flest blir flugsvamparnaAh - du har en likadan gräsmatta som jag
Hoppas lösa det på buss i helgen annars är det definitivt ett alternativ.@Hoarfrost Här finns ytterligare ett sätt att vaccinera sig i Stockholm (Aftonbladet idag):
Från och med måndag den 13 september och en vecka framåt kommer man kunna vaccinera sig i Kungsträdgården i Stockholm. Det skriver regionen i ett pressmeddelande.
- Det här är ett nytt drop- in initiativ på en plats där vi vet att det är många människor i rörelse. Vi hoppas nå de personer som vill vaccinera sig men som av olika anledningar inte kommit sig för att göra det, säger Magnus Thyberg, vaccinsamordnare i Region Stockholm.
Vaccinteamet kommer vara på plats mellan klockan 10.00 till 17.00 på vardagar och 10.00 till 15.00 på helger.
Jösses alltså, jag hann komma till andra meningen innan jag fattade att det var en hund du pratade om!Har varit på patrull runt området med lilla ordningspolisen, fick någon enstaka avvikelserapport men annars verkade han tycka att saker och ting var i sin ordning. Han lyckades även kissa på sig själv så nu har han fått ett bad.
Väntar på att mannen ska komma hem från träning och laga middag till mig. En god fredagsmiddag har han lovat, och har för ovanlighetens skull även köpt vin till sig själv. Själv får jag nöja mig med att sniffa på det!
Jag blev också lite paffJösses alltså, jag hann komma till andra meningen innan jag fattade att det var en hund du pratade om!
Höll på att tänka mig en liten äldre vresig gubbe innan jag kom till andra meningen och baraJag blev också lite paff