Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Hoarfrost Här finns ytterligare ett sätt att vaccinera sig i Stockholm (Aftonbladet idag):

Från och med måndag den 13 september och en vecka framåt kommer man kunna vaccinera sig i Kungsträdgården i Stockholm. Det skriver regionen i ett pressmeddelande.

- Det här är ett nytt drop- in initiativ på en plats där vi vet att det är många människor i rörelse. Vi hoppas nå de personer som vill vaccinera sig men som av olika anledningar inte kommit sig för att göra det, säger Magnus Thyberg, vaccinsamordnare i Region Stockholm.

Vaccinteamet kommer vara på plats mellan klockan 10.00 till 17.00 på vardagar och 10.00 till 15.00 på helger.
 
Sitter och njuter av älgkorv och en Black IPA på Eskilstuna Ölkultur. Lugnt och skönt. God öl.

62779542-B819-4CF7-AAB8-1945A7A4B550.webp
 
@Hoarfrost Här finns ytterligare ett sätt att vaccinera sig i Stockholm (Aftonbladet idag):

Från och med måndag den 13 september och en vecka framåt kommer man kunna vaccinera sig i Kungsträdgården i Stockholm. Det skriver regionen i ett pressmeddelande.

- Det här är ett nytt drop- in initiativ på en plats där vi vet att det är många människor i rörelse. Vi hoppas nå de personer som vill vaccinera sig men som av olika anledningar inte kommit sig för att göra det, säger Magnus Thyberg, vaccinsamordnare i Region Stockholm.

Vaccinteamet kommer vara på plats mellan klockan 10.00 till 17.00 på vardagar och 10.00 till 15.00 på helger.
Hoppas lösa det på buss i helgen annars är det definitivt ett alternativ. :)
 
Nu jääävlar ska ni veta att det är helg efter en vecka som känts ungefär tre veckor lång! Ska dutta på lite smink på min trötta nuna och ge mig av till en "enticingly elegant" cocktail bar (deras ord) där jag planerar att inleda med en Dalgona Espresso Martini för att kicka igång min trötta hjärna lite grann :d
 
Har varit på patrull runt området med lilla ordningspolisen, fick någon enstaka avvikelserapport men annars verkade han tycka att saker och ting var i sin ordning. Han lyckades även kissa på sig själv så nu har han fått ett bad.

Väntar på att mannen ska komma hem från träning och laga middag till mig. En god fredagsmiddag har han lovat, och har för ovanlighetens skull även köpt vin till sig själv. Själv får jag nöja mig med att sniffa på det!
 
Har varit på patrull runt området med lilla ordningspolisen, fick någon enstaka avvikelserapport men annars verkade han tycka att saker och ting var i sin ordning. Han lyckades även kissa på sig själv så nu har han fått ett bad.

Väntar på att mannen ska komma hem från träning och laga middag till mig. En god fredagsmiddag har han lovat, och har för ovanlighetens skull även köpt vin till sig själv. Själv får jag nöja mig med att sniffa på det!
Jösses alltså, jag hann komma till andra meningen innan jag fattade att det var en hund du pratade om! 🙈:rofl:
 
Lyckades bränna foten idag inte mindre än två gånger på nästan samma ställe :crazy:
Nej fråga inte :rofl:

Känner mig annars rätt så slut. Finito. Kaputt. Prutt.
Så vad passar då bättre än en lugn kväll framför något underhållningsprogram på tv. Mörk choklad och något gott att dricka till. Imorgon blir det stalljobb i stora lass (har en rätt lång att göra lista) så en ledig fredagkväll är jag definitivt värd 🙏
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 190
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 534
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 146
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp