Väntar på min tur. Det tog tusen år att hitta en parkering och det var en väldig massa människor ute. Har folk inga jobb att vara på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så bra! Hur känns det?Har precis pratat med chefen och sagt att jag säger upp mig nu istället för att vänta tills jag börjar plugga.
Det är för att de vet allt kraschar utan @HoarfrostDin arbetsplats är verkligen inte som alla andra... Men det är ju spännande att du förväntas planera allt när de flesta andra där verkar inte ens kunna stava till "planering" och "framförhållning"...
En kollega till mig fick tag på sitt hus genom att lägga lappar i brevlådorna i det område hon var intresserad av. Den som svarade hade funderat på att sälja ett tag men tyckt det verkat krångligt med en försäljning och därför inte kommit till skott. Blev smidigt för de bådaJo, jag får helt enkelt gråta en liten skvätt och komma igen. Det kommer säkert fler hus. Huset var rätt skruttigt, men läget var verkligen unikt och det är väldigt sällan det kommer något till salu i området. Men just nu så känns det ganska tomt. Att betala mer för huset känns dock inte värt det eftersom priserna på fritidshus fullständigt har skjutit i höjden under pandemin. Skulle man vara nödd att sälja så vill man ju inte gärna gå flera hundratusen back.
Funderar däremot på att höra om det går att på något sätt annonsera om att man är intresserad av köp i området.
Vår tenta krävde 80% för G, och läraren kallade det för "ett litet quiz" Jag kuggade med ett jävla poängKänns som man får vara glad OM man ens når upp till G på Tentan
Det känns lite skumt, bara att tänka på att det faktiskt kommer ta slut där. Nu har jag dessutom riktigt bra kollegor, (men ändå är det ohållbart där, vilket nog är det som fått mig att inse att det här måste ske). Kommer vara kvar som timmis tills jag hittar något annat, men då blir det ju mer på mina villkor och jag kan säga nej till att jobba varje dag, jobba sjukt många timmar osv. Ekonomiskt blir det ju inget att hurra för, men jag vet att jag kommer må bättre av det psykiskt.Så bra! Hur känns det?
Ibland undrar man .. Vår tenta är delad i tre olika delar och du måste ha minst 50 procent på varje del. Bara de att de är så så jäkla mycket att hålla isär på varje ämne ..Vår tenta krävde 80% för G, och läraren kallade det för "ett litet quiz" Jag kuggade med ett jävla poäng
Ge inte upp @Hoarfrost !
Tycker du ska ifrågasätta om annan personal har fått åka ifrån jobbet men inte du…
Jag ska ju så klart vaccinera mig. På något vis ska det ju gå.@Hoarfrost boka tid. Sjukanmäl dig på morgonen och åk om du inte får ledigt