Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast bra att ha ;P men förstår vad du menar .Äntligen ser jag slutet på vedhelvetet
Visa bifogad fil 76687
Äntligen ser jag slutet på vedhelvetet
Visa bifogad fil 76687
Ja alltså. Jag har kontakt med massor studenter och anställda på jobbet.Med tanke på hur din arbetsplats verkar skulle det väl inte förvåna om hen tycker du ska testa Ivermektin om du får covid.
Om din chef tänkt lite längre än här och nu, så vore det väl klokt om du fick vaccinera dig så fort det går eller tycker hen att det är bättre att du kan bli sjuk och inte på jobbet av den orsaken? Jag har fått uppfattningen att du träffar en del studenter och annat folk i jobbet (som kan riskera att smitta dig)
JAg tror att det du gör är jättebra i alla fall.Kan någon vänlig själv motivera mig till lite arbete?
Hjärnan och kroppen vill inte samarbeta med mig idag
Det är ganska kul de första 15 kubiken....Åh jag som älskar att floa ved!
Jag tröttnar aldrig Blev rent av lite irriterad när sambon satte i jordvärme.Det är ganska kul de första 15 kubiken....
Så spännande! En fotograf i trakten kontaktade mig för ett tag sedan och frågade om hon fick ta kort på mig och några av mina djur, och det verkar bli av nu i eftermiddag om vädret tillåter. Jag ska ta med en orm (eller två), en passande tarantell om jag vill, och så shiban så klart!
Vad gör man? Hur klär man sig?
Jag brukar aldrig ta selfies eller frivilligt gå med på kort, men när hon pratade om vad det var hon ville göra kändes det helt okej ändå. Hon är jätteduktig och vill berätta historier i sina projekt.
Så spännande! En fotograf i trakten kontaktade mig för ett tag sedan och frågade om hon fick ta kort på mig och några av mina djur, och det verkar bli av nu i eftermiddag om vädret tillåter. Jag ska ta med en orm (eller två), en passande tarantell om jag vill, och så shiban så klart!
Vad gör man? Hur klär man sig?
Jag brukar aldrig ta selfies eller frivilligt gå med på kort, men när hon pratade om vad det var hon ville göra kändes det helt okej ändå. Hon är jätteduktig och vill berätta historier i sina projekt.
Så kul! Beroende på vilken färg ormarna är, så en tröja som framhäver dem så att de syns ordentligt!
Typ en svart inte så bylsig om du ska hålla i ormarna?
Jag hittade på tal om ormar en mycket intressant orm när jag var ute och red på stubbåkern häromdagen! Klarröd med svarta fält, var tvugen att titta två gånger innan jag såg att det var en hopringlad orm och då hoppade jag nog två meter upp i luften Hästen rörde inte en min... eftersom han uppenbarligen har bättre koll än mig på att plastormar inte är så farliga