Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit på galleriet och pratat om oljemåleri inför ett gäng ungdomar. Många frågor och diskussioner.
Hann även scouta en modell. Löpte med mina sista krafter efter hen. Hen bara ”jag har varit mobbad hela livet för hur jag ser ut och nu kommer någon och springer efter mig och vill måla en oljemålning av mig”

Inga konstigheter så att eee. Rimligt, rimligt!
:D
 
Slut som artist.

Trulis min älskade älskade Trulis ❤️ Mitt hjärta går sönder just nu, känns som jag sviker honom när min fritid är högst begränsad pga av studierna och kommande tenta. Höll på att börja gråta där en sväng när mamma ringde medan jag var påväg till stallet. Känns som jag inte räcker till, och mest blir jag arg för kör inte jag kommer han inte få träna då hans husse gått i något slags ide sedan i våras eller snarare förra vintern. Men Trulbert han är glad bara man rullar fram vagnen, öronen är spetsade och när man ska sätta på huvudlaget så lutar han sitt huvud mot mitt en lång stund innan ❤️😭 Dåligt samvete att han har vilat Söndag - Onsdag men vad jag ska jag göra kan inte dela på mig i två delar.


Nej nu har jag gnäller klart lite. Blev bara få frustrerad där en stund. Han är inte bara mitt ansvar, så länge han skulle tävla var dealen att hans husse skulle stå för träning etc sen när Trulbert blev pensionär så ska han bli mysfarbro delux men vill inte ta ifrån honom träningen så länge han tycker de är roligt och vill själv.
 
Käkar godis och kollar serier. Har haft UL idag och tagit andra vaccindosen. Herregud, känns som att det sticks och dras i mig varje vecka nu för tiden. MVC tar massa blodprover och stick i fingret, varit hos tandläkaren, sytt i ögonbrynet, tagit vaccin. Rena nåldynan senaste månaden.
 
Haft fotosession! Det var inte så läskigt som jag trodde. 😅 Vi hann med våfflan och båda ormarna, sedan var ljuset och värmen slut så vi ska se om vi kan pricka av en solig kväll framöver och testa med en tarantell eller två, om de vill samarbeta. :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 190
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 534
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 144
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp