Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
240963159_445836830229639_8532606968975481891_n.jpg
 
Samma för mig, fast Stilnoct och inte imovane. Lyckats sova hyfsat i två nätter, men nu är det kört. Men tänker börja sova utan när jag är ledig dagen efter. Äter dock Propavan och lite theralene.

Det är intressant det där, jag gör ju sömnregistrering inom KBTn och från att ha legat på cirka 80% i sömn av tiden i sängen så reducerades det till 72%, sedan 67% och denna vecka ser ut att gå emot ett nytt fiasko efter att jag tog bort Imovane och Theralen. :banghead:
 
Kunde inte sova så nu roar jag mig med att jämföra bilförsäkringar. Skulle kunna spara några hundralappar där med verkar det som.
Får väl se vad jag gör.
Kanske skulle kolla djurens försäkringar med. Och huset.
kolla de fina detaljerna med försäkringen!
 
Jag fick en ask "fancy" godis av en kollega som inte gillar lakrits. Saltlakrits gillar jag ju, så jag tog emot asken. Jag kan INTE bestämma mig för om jag gillar dem eller inte....(och under tiden har jag snart ätit upp allihopa :o:D ). Chokladdoppade mandlar doppade i salmiakpulver. Helt ärligt så hade jag nog uppskattat mandlarna mer utan pulvret, men de går ner. Det gör de..... :D
De har jag provat. Gillade dem inte heller
 
Yes, jag läser och jämför villkoren :up:
Vet inte riktigt vad jag faktiskt har nytta av bara. Bilen är 6 år, har gått över 20000 mil (varit tjänstebil) så många garantier har ju redan gått ut.
Ica verkar helt okej. Känns lite konstigt att vara försäkrad hos en matbutik haha
Jag tvekar att använda mig av ica eller andra uppstickare. Men det ser bra ut när det gäller priser.
 
Katt är övergosig och bits för hon vet inte var hon ska ta vägen.
Jag piper "nnneeeeeeää inte bitas" alldeles nyvaken.
Katt blir lite förskräckt och sitter nu på bord en meter bort, glor intensivt på mig och spinner så det står härliga till 🤷‍♀️

Hon kan ju komma och gosa om hon bara låter bli att bitas? Katter är bra underliga i bland.
 
Det är ju det. Det vet man inte förrän det händer något tyvärr. Har haft LF i alla år och det har aldrig varit några bekymmer. Har visserligen bara använt försäkringen en gång.

Så länge de inte höjer premien något gräsligt kommer jag att fortsätta ha bilen hos LF (de är tom billigare än märkesförsäkringen...) för det är aldrig något krångel om något händer. Jobbilen jag kraschade med var också i LF och allt var jättesmidigt.
 
Så länge de inte höjer premien något gräsligt kommer jag att fortsätta ha bilen hos LF (de är tom billigare än märkesförsäkringen...) för det är aldrig något krångel om något händer. Jobbilen jag kraschade med var också i LF och allt var jättesmidigt.

Ja, jag kraschade min bil och de var superbra. Löste allt på nån dag bara.
Men är man smålänning så är man :D
 
Något sånär vaken iaf 😏 Ska åka till Trulbert igår blev han ju inte körd av förklarliga skäl då vi var två som var tvungna att hålla i fölis medan de gick igenom henne från topp till tå. Hon är förövrigt ett mysterium som till och med veterinären kliar sig i huvudet av .. Vore enklare om de kunde tala.

Sen körde de grus igår med lastbil och man är inte så kaxig när man möter den längs vägen då de tar upp hela vägen. Så han fick helt enkelt vara igår. Men nu måste han ut idag innan han hoppar ur kostymen typ 🤷 Kliar lite i benen på honom tror jag 😂 Så här blir de varje höst ..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 976
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 575
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 537
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp