Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud, jag dör! 🤣 Nej, det är inte det minsta rude. :D
Helt rimligt svar enligt mig :cool: Min fd kollega var bara från Edinburgh men när han var upprörd blev accenten gräslig och jag fattade inte vad han sa :laugh:
Jag menar det! Min sambo har ingen stark dialekt alls egentligen, tvärtom väldigt städad lättförståelig (TV-skotska som mamma kallar det), men det kändes ändå som en himla ironisk grej av någon med någon slags skotsk dialekt överhuvudtaget att säga att jag bara var tvungen att påpeka det :laugh:
 
Skitvecka!

Inte nog med att jag blir inringd till kaos i tisdag istället för att vara ledig, jag får ett h-vete både onsdag och torsdag. Vad händer fredag? Jo, IT-strul hela kvällen, telefonerna ringer, felsöker, felanmäler och försöker hinna med mina ordinarie uppgifter. Slutar med att en kollega får komma in och stötta och han sitter fortfarande här och jag ska jobba 19 - 07 hela helgen. Hoppas de löser problemen i morgon på dan, jag vill ha en lugn natthelg. :arghh::meh:
 
Just nu är jag fast i Rimworld. Det är lite som ett konstruktions och ledningssimuleringsspel och överlevnadsspel eller vad man ska kalla det. Det som är unikt med det är att gubbarna man basar över har rolig AI och det gör att man lite fäster vid dem och att de gör så himla knäppa grejer.
Under min första spelsession blev Bear attackerad av en galen ekorre. Han var tvungen att läggas i sjuksäng och förlorade ett ben (fråga inte). Sen blev Bear och Todd osams för Bear skrattade åt hur dålig Todd var på att så ris. Så Todd attackerade Bear, men Bear vann deras fistfight. Vilket gjorde att Todd skämdes så mycket för han blev mästrad av en snubbe utan ben som var tvungen att ligga på sjukhus pga ekorren. Så Todd började bränna ner skogen, men blev sedan så ångerfull och skämdes så mycket att han begick självmord :angel:

Annars, har du testat Torchlight, Victor Vran, eller Sacred om du gillar Diablo?
Borderlands är så vansinnigt kul :love:
Det låter... Magiskt 🤣
Ska genast kolla upp!!

Får du lust på multiplayer-sällskap i Borderlands så tveka inte att hojta! Mvh nybliven single player och saknar spel så jag sprängs 🙈😅
Tur i oturen att Borderlands 3 ICKE fungerade i split screen :o (alltså: nu har jag ett helt Borderlands att utforska)
 
Hemma efter en verkligen jättetrevlig liten aw med några av de nya klasskamraterna :) Undrar känsla!
(Jag menar, en av dem älskar Below Deck, what can I say 🤷‍♀️)

Nu sedvanligt utslagen på soffan framför House. Eftersom jag tydligen inte är jättesmart alltid, har jag ätit tre knäckemackor idag 🙄 Så nu vankas fryspizza med extra ost! Och ostbågar! Sedan sova i tio timmar gärna :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 976
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 575
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 537
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp