athena_arabians
Trådstartare
#sönderstressaddeluxe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"That's a terrible thing for someone with a Glaswegian accent to say" svarade jag och då var jag tydligen lite "rude"Alltså ironin när man frågar sambon från Glasgow hur någonting stavas och han svarar "det stavas som det låter". Ehhh, jahopp...
Herregud, jag dör! Nej, det är inte det minsta rude.Alltså ironin när man frågar sambon från Glasgow hur någonting stavas och han svarar "det stavas som det låter". Ehhh, jahopp...
"That's a terrible thing for someone with a Glaswegian accent to say" svarade jag och då var jag tydligen lite "rude"
Ta hand om dig. ❤#sönderstressaddeluxe
Kan bara hålla med.Helt rimligt svar enligt mig Min fd kollega var bara från Edinburgh men när han var upprörd blev accenten gräslig och jag fattade inte vad han sa
Herregud, jag dör! Nej, det är inte det minsta rude.
Jag menar det! Min sambo har ingen stark dialekt alls egentligen, tvärtom väldigt städad lättförståelig (TV-skotska som mamma kallar det), men det kändes ändå som en himla ironisk grej av någon med någon slags skotsk dialekt överhuvudtaget att säga att jag bara var tvungen att påpeka detHelt rimligt svar enligt mig Min fd kollega var bara från Edinburgh men när han var upprörd blev accenten gräslig och jag fattade inte vad han sa
Jag menar det! Min sambo har ingen stark dialekt alls egentligen, tvärtom väldigt städad lättförståelig (TV-skotska som mamma kallar det), men det kändes ändå som en himla ironisk grej av någon med någon slags skotsk dialekt överhuvudtaget att säga att jag bara var tvungen att påpeka det
Den blir aldrig gammal.
nej det blir den inte!Den blir aldrig gammal.
Undviker läkemedel gärna men fortsätter det blir jag tvungen att testa.Omeprazol?
Omeprazol gör underverk! Till och med min lilla terrier åt sådana en kort period, det är ingenting att oroa sig för.Undviker läkemedel gärna men fortsätter det blir jag tvungen att testa.
Så bra! Ja verkar ju vara då och då även djuren får våra mediciner då det är dyrt att skriva in i fass vet. tydligen . Minns våren/sommaren 1999 som va förjävlig med björkpollen så både jag och shettisen fick käka atarax.Omeprazol gör underverk! Till och med min lilla terrier åt sådana en kort period, det är ingenting att oroa sig för.
Hysterisk rolig!Jag älskar den här, den är så skottsk.
Det låter... MagisktJust nu är jag fast i Rimworld. Det är lite som ett konstruktions och ledningssimuleringsspel och överlevnadsspel eller vad man ska kalla det. Det som är unikt med det är att gubbarna man basar över har rolig AI och det gör att man lite fäster vid dem och att de gör så himla knäppa grejer.
Under min första spelsession blev Bear attackerad av en galen ekorre. Han var tvungen att läggas i sjuksäng och förlorade ett ben (fråga inte). Sen blev Bear och Todd osams för Bear skrattade åt hur dålig Todd var på att så ris. Så Todd attackerade Bear, men Bear vann deras fistfight. Vilket gjorde att Todd skämdes så mycket för han blev mästrad av en snubbe utan ben som var tvungen att ligga på sjukhus pga ekorren. Så Todd började bränna ner skogen, men blev sedan så ångerfull och skämdes så mycket att han begick självmord
Annars, har du testat Torchlight, Victor Vran, eller Sacred om du gillar Diablo?
Borderlands är så vansinnigt kul
Eller så provar man probiotica eller a-fil om man är emot läkemedelSå bra! Ja verkar ju vara då och då även djuren får våra mediciner då det är dyrt att skriva in i fass vet. tydligen . Minns våren/sommaren 1999 som va förjävlig med björkpollen så både jag och shettisen fick käka atarax.