Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu är jag fast i Rimworld. Det är lite som ett konstruktions och ledningssimuleringsspel och överlevnadsspel eller vad man ska kalla det. Det som är unikt med det är att gubbarna man basar över har rolig AI och det gör att man lite fäster vid dem och att de gör så himla knäppa grejer.Dricker en G&T med gurka, svartpeppar och granskotts-tonic
Ska strax iväg och spela lite biljard med några i nya klassen, spännande!
Vad brukar du spela? I stort behov av inspiration, min hjärna kommer inte längre än till Diablo 3 och Borderlands
Japp, kommer börja söka om någon månad eller såVa fan! Byt jobb,dom är ju inte helt rättskruvade på dtt jobb
Det är fördelen med att ha flyttat 80 mil söderut, jag slipper sådana obekväma möten.Ibland är det läskigt hur liten världen egentligen är. Helt plötsligt träffar man en person man gick i samma klass med i grundskolan och inte sett på 15 år.
Ja, det var inte så obekvämt för min del, mest en "filosofiskt olustig" känsla.Det är fördelen med att ha flyttat 80 mil söderut, jag slipper sådana obekväma möten.
Tack för tips - laddade just ner e-boken ! Gillar att ha läsplattan med till jobbet och läsa en stund på rasten (istället för att bara surfa på telefonen), men hade inte riktigt bestämt vilket som skulle bli nästa bok .Började lyssna på Marianne Mörcks bok som ett surr mellan brösten. Och ja den är otroligt bra, och att hon valt att läsa själv. Har haft den på min "bokhylla" på Storytel sedan den släpptes men inte haft tid att lyssna. Men ja den får högt betyg.
Gillar ju henne som skådespelerska så var jätte nyfiken på hennes bok och ja den lever upp till förväntningarnaTack för tips - laddade just ner e-boken ! Gillar att ha läsplattan med till jobbet och läsa en stund på rasten (istället för att bara surfa på telefonen), men hade inte riktigt bestämt vilket som skulle bli nästa bok .
Men hallå - hur går det???Fasiken, tog för mycket insulin och nu sjunker jag som en sten, 5.6 till 2.7 på en timme och fortsätter nedåt Ibland är det så svårt att passa rätt.
Hur mår du?Fasiken, tog för mycket insulin och nu sjunker jag som en sten, 5.6 till 2.7 på en timme och fortsätter nedåt Ibland är det så svårt att passa rätt.
Lugnare att vara särbos de har jag varit i 7 år och vi trivs bäst med de. Vill min särbo ha stökig lgh såfår han ha de medans jag väljer och ha en ren lghPrövat men då står jag inte ut hemma Ibland har jag haft allvarliga funderingar på om vi ska bara särbos istället. Såg nu att min granne ska flytta i November
Omeprazol?Nu när jag sovit med två kuddar så har det inte varit bråk med refluxen men istället känns nacken överansträngd...Ja hur man än vänder och vrider sig kommer arslet fram ändå..