Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker en G&T med gurka, svartpeppar och granskotts-tonic :d
Ska strax iväg och spela lite biljard med några i nya klassen, spännande!



Vad brukar du spela? I stort behov av inspiration, min hjärna kommer inte längre än till Diablo 3 och Borderlands 😅
Just nu är jag fast i Rimworld. Det är lite som ett konstruktions och ledningssimuleringsspel och överlevnadsspel eller vad man ska kalla det. Det som är unikt med det är att gubbarna man basar över har rolig AI och det gör att man lite fäster vid dem och att de gör så himla knäppa grejer.
Under min första spelsession blev Bear attackerad av en galen ekorre. Han var tvungen att läggas i sjuksäng och förlorade ett ben (fråga inte). Sen blev Bear och Todd osams för Bear skrattade åt hur dålig Todd var på att så ris. Så Todd attackerade Bear, men Bear vann deras fistfight. Vilket gjorde att Todd skämdes så mycket för han blev mästrad av en snubbe utan ben som var tvungen att ligga på sjukhus pga ekorren. Så Todd började bränna ner skogen, men blev sedan så ångerfull och skämdes så mycket att han begick självmord :angel:

Annars, har du testat Torchlight, Victor Vran, eller Sacred om du gillar Diablo?
Borderlands är så vansinnigt kul :love:
 
Sitter i soffan, tokigt trött och försöker komma på några planer för helgen. Hade funderingar på att vandra, men det ska bli väldigt kallt natten till söndag... Kanske ska ge mig ut med hundar och kamera någonstans? Kanske se till att laga linsgrytan jag pratat om i några veckor och komma ihåg såväl tvättstugan som hundarnas kloklipp... Det löser sig nog med allt ändå.
 
Började lyssna på Marianne Mörcks bok som ett surr mellan brösten. Och ja den är otroligt bra, och att hon valt att läsa själv. Har haft den på min "bokhylla" på Storytel sedan den släpptes men inte haft tid att lyssna. Men ja den får högt betyg.
Tack för tips - laddade just ner e-boken :up: ! Gillar att ha läsplattan med till jobbet och läsa en stund på rasten (istället för att bara surfa på telefonen), men hade inte riktigt bestämt vilket som skulle bli nästa bok :) .
 
Äter fryst kefir och slösurfar. Blir lika barnsligt förtjust varje gång helgen kommer och jag inser att jag inte behöver gå och lägga mig förrän kroppen säger att den vill. Det brukar i och för sig inträffa runt ungefär samma tid som jag går och lägger mig till vardags, när jag har en tid att "passa", men ändå :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 575
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 537
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp