Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma efter en verkligen jättetrevlig liten aw med några av de nya klasskamraterna :) Undrar känsla!
(Jag menar, en av dem älskar Below Deck, what can I say 🤷‍♀️)

Nu sedvanligt utslagen på soffan framför House. Eftersom jag tydligen inte är jättesmart alltid, har jag ätit tre knäckemackor idag 🙄 Så nu vankas fryspizza med extra ost! Och ostbågar! Sedan sova i tio timmar gärna :angel:
Har du sett det här?! 😱😱😱😍😍😍
https://www.bravotv.com/the-daily-d..._BelowDeck_org_link_BelowDeck_x__x&utm_term=x
 
När jag la mig vid midnatt var det knappt 4 grader och enligt SMHI skulle det inte bli kallare än så under natten, skitsnack tänkte jag, blir säkert nollan hos oss iaf! Jodå! Vaknade till höstens första frost ☺. Då känns det passande med lite mannagrynsgröt med liiite socker och kanel 😋. God morgon! 😊.
 
Jag hittade en annons om städjobb på en skola igår och tror att jag ska höra av mig för mer info om timmar etc - lönen är högre och jag skulle tro att skiften skulle passa mig bättre än på hotellet. Å andra sidan finns väl risken att det blir långtråkigt och jag antar att de inte är okej med att jag svassar runt och lyssnar på ljudbok. 😅
 
Yes, jag läser och jämför villkoren :up:
Vet inte riktigt vad jag faktiskt har nytta av bara. Bilen är 6 år, har gått över 20000 mil (varit tjänstebil) så många garantier har ju redan gått ut.
Ica verkar helt okej. Känns lite konstigt att vara försäkrad hos en matbutik haha
Det är ju Ica-banken som har hand om försäkringarna.
 
När jag la mig vid midnatt var det knappt 4 grader och enligt SMHI skulle det inte bli kallare än så under natten, skitsnack tänkte jag, blir säkert nollan hos oss iaf! Jodå! Vaknade till höstens första frost ☺. Då känns det passande med lite mannagrynsgröt med liiite socker och kanel 😋. God morgon! 😊.

Första frosten här också 🥶
 
Ah, börjar morgonen med att se den här bilden i en Facebookgrupp. Det var bättre förr 😂
FB_IMG_1630739130182.jpg
 
Vaknat upp med en riktig göttig känsla som bara kan uppnås genom att vinna samtliga rundor i allmänbildande sällskapsspel. Krossade grannarna inatt. Så att eee… efter sommarens lågvattenmärke verkar jag vara på gång igen. Det går bra nu mannen….
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 975
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 575
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
719
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 537
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp