R
Raderad medlem 68338
Hur gick det på vernissagen?
Det gick bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gick det på vernissagen?
Är det allt vi får? Inga härliga anekdoter? Kom du dit i tid ändå, var det ooohs and aaah's?Det gick bra!
Du menar snålänning?
Perfekt tillfälle att skriva en lista på allt och ge till chefen lagom till att du slutarLite irriterad och besviken, jag sa ju upp mig o det var kaos. Nu ska jag skriva rekryteringsannonsen själv, min chef skrev lite och skickade till mig och jag inser, efter 9 år och 9 månader att min chef inte vet vad jag gör…
En familjemedlem till mig jobbade en period som städare på högstadieskola och där hade praktiskt taget alla städare lurar med musik eller radio. Men så var det väldigt hög ljudnivå så fort det blev rast, högstadieelever är sällan tysta...Jag hittade en annons om städjobb på en skola igår och tror att jag ska höra av mig för mer info om timmar etc - lönen är högre och jag skulle tro att skiften skulle passa mig bättre än på hotellet. Å andra sidan finns väl risken att det blir långtråkigt och jag antar att de inte är okej med att jag svassar runt och lyssnar på ljudbok.
Nä men männen måste ju såklart röra sig fritt i samhället så att de kan dra in pengar till hushållet. Kvinnor har ju inte samma behov av utevistelse utan det räcker med korta promenader till mataffären, frisören och dagisetHahah what? Varför undrar han inte samma sak gällande alla män som kör omkring?
Omg
Bra, då kan jag chilla ännu lite till med att skaffa körkortAh, börjar morgonen med att se den här bilden i en Facebookgrupp. Det var bättre förr
Visa bifogad fil 76432
Vad hindrar dig?!?!Jag är jättejättesugen på att köpa en "badbalja" för vuxna, så att jag kan lyxa till det med en massa badbomber och badskum från Lush nu i höst/vinter. VILL HA!
Jag pausar i tvättandet. Sambon fixade scones till frukost och städade, och så kånkade vi ner lite från balkongen till förrådet. (Vi har haft odling på balkongen i sommar, men nu har vi börjat plocka undan det eftersom temperaturen sjunker. En tomatplanta är still going strong, dock!) I fotöljen bredvid myser stora katten. Jag ska ta en promenad i solen snart, tror jag, ska bara låta frukosten sjunka lite till .
Kolla du, jag har svårt att se att det skulle vara ett problem att lyssna på ljudbok, så länge du hör om någon pratar med dig.Jag hittade en annons om städjobb på en skola igår och tror att jag ska höra av mig för mer info om timmar etc - lönen är högre och jag skulle tro att skiften skulle passa mig bättre än på hotellet. Å andra sidan finns väl risken att det blir långtråkigt och jag antar att de inte är okej med att jag svassar runt och lyssnar på ljudbok.
Är det allt vi får? Inga härliga anekdoter? Kom du dit i tid ändå, var det ooohs and aaah's?
Vad hindrar dig?!?!
Låter smidigt, så kul!Haha Gled in typ 1 minut över. Det var massa folk hela kvällen. Allt avlöpte bra. Skönt att vara mingel-tränad sen tidigare från modebranschen!. Same shit different people Flera grannar och kompisar kom också förbi under kvällen. Kul också att en av mina modeller dök upp! Det var ett roligt inslag
Jag har aldrig mer än en lur i örat ändå, man får inte glömma bort sin omgivning här i de Skottska vildmarkerna!Kolla du, jag har svårt att se att det skulle vara ett problem att lyssna på ljudbok, så länge du hör om någon pratar med dig.