Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klockan fem blev jag väckt ... Gick ut en stund och de var så tyst och skönt! De härja på rätt bra nedan för fönstret inatt när folk skulle hem från Frimis 🤨 De har jag ju dock inte saknat med medeltidsveckan när alla står nedan för sovrumsfönstret och gapar 😬

Men idag ska vi iväg på lite olika äventyr, får se hur de här slutar 😂
 
Fan vad katten är billig just nu :cautious: Hon kommer in med en i högsta grad levande fågel och släpper den :mad: Eländet börjar givetvis flaxa runt och katten helt galen studsar efter. Nu alla fönster som går att öppna på nedervåningen öppna, en gardin borttagen och den nutida dinosaurien utflugen.

Kattrackan hade mage att jama surt åt mig när jag väl lyckats schasa ut fjäderbollen :meh:

Edit: Jag avskyr alltså fåglar, näst intill fobi.
 
Fan vad katten är billig just nu :cautious: Hon kommer in med en i högsta grad levande fågel och släpper den :mad: Eländet börjar givetvis flaxa runt och katten helt galen studsar efter. Nu alla fönster som går att öppna på nedervåningen öppna, en gardin borttagen och den nutida dinosaurien utflugen.

Kattrackan hade mage att jama surt åt mig när jag väl lyckats schasa ut fjäderbollen :meh:

Edit: Jag avskyr alltså fåglar, näst intill fobi.
Hoppas att hon fattar att det inte är någon idé att ge matte såna presenter i fortsättningen!
 
Japp kattskrället väckte oss redan vid 4 genom att skrika och jaga våra fötter innan han gav sig och sambon kunde få nån pyttesömn till innan det var dags att åka till jobbet. Då var målarfärgen liiiite kladdig men tänkte att katterna inte är vid räcket det första dem är iaf och de får ut som kalvar på grönbete så börja sova inne om nätterna är då inte dags med ännu. Jag la mig och sov en stund till, nu har jag ätit frulle och druckit kaffe.
 
Fan vad katten är billig just nu :cautious: Hon kommer in med en i högsta grad levande fågel och släpper den :mad: Eländet börjar givetvis flaxa runt och katten helt galen studsar efter. Nu alla fönster som går att öppna på nedervåningen öppna, en gardin borttagen och den nutida dinosaurien utflugen.

Kattrackan hade mage att jama surt åt mig när jag väl lyckats schasa ut fjäderbollen :meh:

Edit: Jag avskyr alltså fåglar, näst intill fobi.

Mina föräldrars katt kom in med en levande skata :cautious: Sen kommer hon förstås med möss och sorkar men de är åtminstone markbundna. Deras grannars katt är i gengäld väldigt förtjust i ormar och ödlor :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 119
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 887
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 143

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp