Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens temperaturnotering, det ÄR sommar fortfarande...
Den sitter alltså på norrsidan av huset och är i skugga fortfarande.

Men solen skiner igenom ett litet litet hål i dom kolsvarta molnen som bullrar ganska rejält, så det är ett spännande väderläge :angel:
 

Bifogade filer

  • 20210811.webp
    20210811.webp
    99,7 KB · Visningar: 14
Tentapluggar och spanar ut genom fönstret. De körde gödsel igår så jag har inte öppnat ifall den "ljuva doften" ligger kvar. För jag vet inte hur min hyresvärd bär sig åt; de kör gödsel strax innan regnet och sen kommer solen fram. Varje gång de kör, i alla år vi bott här. Så jag vet på förhand att det blir fint väder dagen efter de kört gödsel, men det går ju inte vara ute :yuck:
Min eko svinbonde kör idag :yuck: :yuck: :devil:
 

Batteriet som håller på att laddas ur?
Nja det här brandlarmet är på en skola och går inte på batterier på samma sätt som de man har hemma.
Inte heller kontrollpanelen säger något när jag kör en självdiagnos. Får ju egentligen inte röra den men jag borde väl få försöka komma på vad som är fel.
Blir att ringa hyresvärden. Hoppas brandkåren inte kommer :nailbiting:
 
Tog bussen hem istället för att gå trots det nu är uppehåll men ville inte chansa, hade jag gått hade det bergis börjat spöregna igen :cautious:
Lagt mig på soffan och planerar för att utrusta kontoret med en extra uppsättning kläder och ett paraply, känns som att det kan behövas om vädret fortsätter vara så här instabilt. Borde fundera på nån middag också 🤔
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 122
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 888
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 143

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp