Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Smäller rejält här nu... Åskar är på hugget. Men jag tror det är värre hos er @Scata?
Här gick Åskar bara runt om oss, över bergen och in över land, vi fick typ 4 droppar regn...
Tog ett kort på hur det såg ut in mot land, väldigt fin Åskhimmel :up:
 

Bifogade filer

  • 20210811_14.00.webp
    20210811_14.00.webp
    310,1 KB · Visningar: 27
För varmt för mig tyvärr :( Tror han får vila idag faktiskt, jag är otroligt sliten efter dessa arbetsveckorna (tack till kollegan som sa att jag såg trött ut idag, haha!). Snart semester!
Då gör du absolut så! Hästen/ponnyn lär ju inte dö av det :). Jo var duktigt varmt här med tyckte jag när jag red men sen från blå himmel kom det skönt regn ;P Tacksamt :).
 
Fått fossingarna fixade idag 😍 Min sambo som hade bokat de innan vi åkte hit. Mina stackars fossingar som lider rätt rejält i mellanåt. Men nu är de så fina så 🙊

Sen tog vi sen lunch/tidig middag på Bakfickan ❣️ Älskar den där pyttelilla restaurangen. Så god mat. Hmpft vi som skulle laga mat i år går sådär 😂 För mycket bra restauranger här! Ska ta en tripp till Högklint sen och titta på solnedgången.
 
Wohoo! Äntligen är kartongerna borta, det tog bara ett år eller så. Har inte orkat lägga ut dem, men när jag gjorde det kontaktade mig fem st inom ett dygn. Verkar vara många som flyttar just nu :idea: Nåja bra affär för henne och skönt för mig att bli av med dem och få en liten slant för att forsla bort dem.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 125
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 889
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp