Klättra vid hand? om ni har några backar vill sägaMåste motionera ponny idag. Men hur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klättra vid hand? om ni har några backar vill sägaMåste motionera ponny idag. Men hur?
Här gick Åskar bara runt om oss, över bergen och in över land, vi fick typ 4 droppar regn...Smäller rejält här nu... Åskar är på hugget. Men jag tror det är värre hos er @Scata?
För varmt för mig tyvärr Tror han får vila idag faktiskt, jag är otroligt sliten efter dessa arbetsveckorna (tack till kollegan som sa att jag såg trött ut idag, haha!). Snart semester!Klättra vid hand? om ni har några backar vill säga
Då gör du absolut så! Hästen/ponnyn lär ju inte dö av det . Jo var duktigt varmt här med tyckte jag när jag red men sen från blå himmel kom det skönt regn ;P Tacksamt .För varmt för mig tyvärr Tror han får vila idag faktiskt, jag är otroligt sliten efter dessa arbetsveckorna (tack till kollegan som sa att jag såg trött ut idag, haha!). Snart semester!
Ångest för att gå in i butiken? Eller vad är jobbigt?Sitter i bilen utanför mataffären och laddar för att gå in och handla en mjölk och en fil. Känns sjukt jobbigt.
Min farbror vilar i 8 dagar nu Gissar att gjorden blir svårstängd ..Men husse hinner verkligen inte köra honom så länge taket måste på.För varmt för mig tyvärr Tror han får vila idag faktiskt, jag är otroligt sliten efter dessa arbetsveckorna (tack till kollegan som sa att jag såg trött ut idag, haha!). Snart semester!
Trött så in i bängen. Inget mer dramatiskt än så.Ångest för att gå in i butiken? Eller vad är jobbigt?
Aha skönt det! . Hoppas du kan sova bra inatt sen, skulle jag med behöva efter en bångstyrig katt som sabbade denna natt. Haha.Trött så in i bängen. Inget mer dramatiskt än så.
Lite mat på Irish embassy pub&grill Visa bifogad fil 75187
Imorgon jobbar vi hos minimonstret Willow.