Jag har skrivit ut information och schema för den högskolekurs jag ska läsa. Tänkte gå ner en våning till min chef för att se om arbetsgivaren vill betala litteraturen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan vad katten är billig just nu Hon kommer in med en i högsta grad levande fågel och släpper den Eländet börjar givetvis flaxa runt och katten helt galen studsar efter. Nu alla fönster som går att öppna på nedervåningen öppna, en gardin borttagen och den nutida dinosaurien utflugen.
Kattrackan hade mage att jama surt åt mig när jag väl lyckats schasa ut fjäderbollen
Edit: Jag avskyr alltså fåglar, näst intill fobi.
Har du inte larmet inställt på libren? Då vaknar du långt innan det stuckit så högt ju. Respektive sjunkit för lågt.Men vad fasen, vad håller mitt bs på med? Visst det pendlar alltid, men jag har varit relativt nyttig. Idag, 3.1 på förmiddagen till 24.2 nu. Åt lunch, 11. någonting, somnade på soffan, 24.2 när jag vaknade.
Finns inga budgivningar utan budIdag har jag lärt mig en sak, jag gillar inte budgivningar när jag måste göra bud.
Inte matbrist per se, men många tomma hyllor med ursäktande skyltning. Tack Brexit.Ni som bor i UK, är det verkligen matbrist i affärerna?