Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick skämma ut mig grundligt inför hela Peebles golfscen idag genom att uppgivet flåsande halvspringa efter shiban som bestämde sig för att löpet inte ALLS är över och att hon minsann känt lukten av **** på andra sidan stan! Satte av tvärsöver golfbanan som var very busy såhär i semestertider. Jag fick väl tag på henne efter 500m eller så. :o
Tack och lov blev det bara godmodiga skratt, men efter att hon skällt åt första karln vågade ingen annan ställa sig ivägen för att hjälpa mig heller. 😅
 
Jag fick skämma ut mig grundligt inför hela Peebles golfscen idag genom att uppgivet flåsande halvspringa efter shiban som bestämde sig för att löpet inte ALLS är över och att hon minsann känt lukten av **** på andra sidan stan! Satte av tvärsöver golfbanan som var very busy såhär i semestertider. Jag fick väl tag på henne efter 500m eller så. :o
Tack och lov blev det bara godmodiga skratt, men efter att hon skällt åt första karln vågade ingen annan ställa sig ivägen för att hjälpa mig heller. 😅
Kommer inte helt osökt att tänka på att släktingar till mig hyrde ett stall till sina nätta ardennerhästar intill en golfbana ett tag, var inte så poppis när de råkat rymma....
 
Kommer inte helt osökt att tänka på att släktingar till mig hyrde ett stall till sina nätta ardennerhästar intill en golfbana ett tag, var inte så poppis när de råkat rymma....

Vår granne hade gräsmatte-odling. Han sålde gräsmattor till typ golfbanor osv. Vi anordnade galopptävling på hans mark med våra ponnyer eftersom det ”var så slätt och fint”.
Stel stämning sen 😂😂
 
Vi har faktiskt galopptävling över golfbanan som avslutning på årets "common ride" varje år här i samhället. Det brukar med andra ord gå ganska bra att fixa några hovgropar. ;)
Googla gärna Scottish borders common rides förresten, för de som är intresserade. Det är ett rätt spännande fenomen - inte alltid superkul för hästarna men det blir bättre.
 
Alltså ”Dynasty”. Jävla drömmiga outfits. Liksom ligger på sjukan med dropp like this!

F5F35749-79CE-4DC4-BAA3-67D73CB74C21.jpeg


(Skönt att ngn kom med rysk kaviar även vettefan hur det gått annars när livet hänger på en skör tråd)
 
Ok skriver detta från graven nu. Dog precis.

953A6CEA-B057-4C67-8148-34FF15E94D35.webp


Har precis sågat grannen som ville köpa en Balenciaga-väska för 20 lakan med ”lägg pengarna på ngt vettigare, typ aktier”.
Sen såg jag dessa. Allt är glömt. Måste ha dessa tyvärr. Kosta vad det kosta vill.
 
Tänker på att jag förra veckan såg en tjej med de längsta benen jag någonsin sett (i förhållande till kroppen i alla fall ) och idag såg jag en kvinna med de största brösten jag någonsin sett. Undrar var jag får se härnäst :D

(Hoppas inget väcker anstöt, det var bara ett konstaterande och jag blir uppriktigt fascinerad över hur olika vi är!)

Vill du se längsta ryggen får du komma till Dalarna... :angel: Jag är glad att jag har blod från utanför länet för jag är tvärtom, kort rygg och långa ben :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 119
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 887
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 143

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp