Skumt.Jag vet inte riktigt varför jag tycker det är så besvärligt med att färga håret just, jag uppskattar annars att stå och hudvårda i hundra år.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skumt.Jag vet inte riktigt varför jag tycker det är så besvärligt med att färga håret just, jag uppskattar annars att stå och hudvårda i hundra år.![]()
Skillnaden kanske ligger i att det är just lite festligare färger du kör med, jag kör samma gamla svarta som jag mest ser som en nödvändig förlängning av min personlighet etc.Skumt.Jag orkar knappt tvätta mig med tvål i fejan men kan glatt lägga ned tre dagar på en kul hårpalett!
![]()
Kanske, men då går ju ditt på fem minuter istället.Skillnaden kanske ligger i att det är just lite festligare färger du kör med, jag kör samma gamla svarta som jag mest ser som en nödvändig förlängning av min personlighet etc.![]()
Gud, upplever det som att det tar väldigt lång tid att applicera, men det är ju inga tre dagar för en palett - förstås.Kanske, men då går ju ditt på fem minuter istället.Kladda - sitt framför datorn - färdigt!
Det är mycket möjligt att både mitt badrum och min hårlinje är kladdigare än dina också.Gud, upplever det som att det tar väldigt lång tid att applicera, men det är ju inga tre dagar för en palett - förstås.Och det kan hända att jag tenderar att prokrastinera några timmar innan jag företar mig det mycket plågsamma projektet.
Haha, jag tror tyvärr inte det, många svarta fläckar är det. Och hårlinjen ser ju ut som en hjälm åtminstone tills första eller andra tvätten.Det är mycket möjligt att både mitt badrum och min hårlinje är kladdigare än dina också.![]()
Kommer inte helt osökt att tänka på att släktingar till mig hyrde ett stall till sina nätta ardennerhästar intill en golfbana ett tag, var inte så poppis när de råkat rymma....Jag fick skämma ut mig grundligt inför hela Peebles golfscen idag genom att uppgivet flåsande halvspringa efter shiban som bestämde sig för att löpet inte ALLS är över och att hon minsann känt lukten av **** på andra sidan stan! Satte av tvärsöver golfbanan som var very busy såhär i semestertider. Jag fick väl tag på henne efter 500m eller så.
Tack och lov blev det bara godmodiga skratt, men efter att hon skällt åt första karln vågade ingen annan ställa sig ivägen för att hjälpa mig heller.![]()
Kommer inte helt osökt att tänka på att släktingar till mig hyrde ett stall till sina nätta ardennerhästar intill en golfbana ett tag, var inte så poppis när de råkat rymma....
Kommer inte helt osökt att tänka på att släktingar till mig hyrde ett stall till sina nätta ardennerhästar intill en golfbana ett tag, var inte så poppis när de råkat rymma....
Kanske ska tillägga att det rör sig om en ganska liten och inte speciellt fancy bana, dock! Haha.
Vin har jag med men enbart i ångestdämpande syfteÄr det bara jag som tycker det är kul och mysigt att färga håret? Det är jag, en halvtimme och ett glas vin liksom.![]()
![]()
Obs att jag inte kan något om människo-diabetes, men det är väl rätt vanligt att det efter lågt blodsocker skjuter i höjden? (Somogyi-effekten).Men vad fasen, vad håller mitt bs på med? Visst det pendlar alltid, men jag har varit relativt nyttig. Idag, 3.1 på förmiddagen till 24.2 nu. Åt lunch, 11. någonting, somnade på soffan, 24.2 när jag vaknade.![]()
Tänker på att jag förra veckan såg en tjej med de längsta benen jag någonsin sett (i förhållande till kroppen i alla fall ) och idag såg jag en kvinna med de största brösten jag någonsin sett. Undrar var jag får se härnäst
(Hoppas inget väcker anstöt, det var bara ett konstaterande och jag blir uppriktigt fascinerad över hur olika vi är!)