Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gurgel.
Kom hem 21 från stallet. Sitter nu och degar i soffan, druckit en balja te och gjort slut på söndagens räkor, på toast. Livet :love:
Nu ska jag.. titta vidare på Startup, dricka en balja te till och äta rostad levain med ost och paprika :D

Typ kanske äta lite mindre bröd i... September.
Mitt liv som kolhydrat. (It's a good life)
 
Gubben har kommit hem till mig och katten säger äntligen kan jag kela ihjäl dig 🤣🤣 jag får inte ha han i fred.

Och eftersom han sitter på skithuset med stängd dörr så är där en katt som är förtvivlad över den situationen. Men krafsar man lite så hörs man och han öppnar. Hon är en liten fjäskare den där katten
 
Tänker på att jag förra veckan såg en tjej med de längsta benen jag någonsin sett (i förhållande till kroppen i alla fall ) och idag såg jag en kvinna med de största brösten jag någonsin sett. Undrar var jag får se härnäst :D

(Hoppas inget väcker anstöt, det var bara ett konstaterande och jag blir uppriktigt fascinerad över hur olika vi är!)
 
Tänker på att jag förra veckan såg en tjej med de längsta benen jag någonsin sett (i förhållande till kroppen i alla fall ) och idag såg jag en kvinna med de största brösten jag någonsin sett. Undrar var jag får se härnäst :D

(Hoppas inget väcker anstöt, det var bara ett konstaterande och jag blir uppriktigt fascinerad över hur olika vi är!)

Hade lätt valt att få benen! Mvh taxben
 
Vid dagens dressyrpass funkade bromsen på pållan betydligt bättre än sist 😄 så det var lättare att efter lite uppvärmning i alla gångarter börja fokusera på travarbetet som stundtals gav en härlig känsla 😍.
Katterna har ju varit ute varenda natt i sommar so far. Men nu när huset målas där de brukar hålla till, får de hålla sig inne vilket de ju inte är supernöjda med 🙃. Har satt alarmen på kl. 05 och eftersom hankatten kanske väcker oss före det så är det bäst att sova nu 😴.
 
Behövde du vattna trots att det hade regnat? :confused: Växthus kanske? :)
Absolut. Dels har det inte regnat så mycket, dels står de lite i regnskugga vid huset och dels hindrar växternas bladverk regnet att nå jorden. De dricker mängder så det går åt några liter i varje kruka vid vattningarna. Och de talar tydligt om när de vill ha vatten. Idag var de jätteledsna när jag upptäckte nöden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 119
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 887
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 143

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp