R
Raderad medlem 68338
Jag tror du behöver vara en skitnödig anka mycket oftare. Både kropp och själ mår bättre om den används, mer skitnödiga ankor åt folket!
jag känner mig mer som en skitnödig krackelerad elefant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror du behöver vara en skitnödig anka mycket oftare. Både kropp och själ mår bättre om den används, mer skitnödiga ankor åt folket!
Ok. Har sett att det finns o skogarna när jag går ner till IcaDet fanns ganska mycket! Vi plockade bara längs stigen och med en 10-åring som inte ville vara på en plats för länge. Fick ändå ihop typ 1 liter på 40 min kanske.
Ja, det är ju såJag förstår att man vill att alla ska vara glada när man ses, men bråk är också en del av livet och en del av relationen. Klen tröst när man är mitt uppe i det men något som ändå är viktigt. ❤
Tänker på att jag förra veckan såg en tjej med de längsta benen jag någonsin sett (i förhållande till kroppen i alla fall ) och idag såg jag en kvinna med de största brösten jag någonsin sett. Undrar var jag får se härnäst
(Hoppas inget väcker anstöt, det var bara ett konstaterande och jag blir uppriktigt fascinerad över hur olika vi är!)
Är det bara jag som tycker det är kul och mysigt att färga håret? Det är jag, en halvtimme och ett glas vin liksom.Färgar håret. Denna ständiga kamp. Är som mens, ett skit att genomlida en gång i månaden
Jag vet inte riktigt varför jag tycker det är så besvärligt med att färga håret just, jag uppskattar annars att stå och hudvårda i hundra år.Är det bara jag som tycker det är kul och mysigt att färga håret? Det är jag, en halvtimme och ett glas vin liksom.
Var tvungen att springa ut och vattna några växter. Vattenkannorna var tomma så jag fick fylla dem. Det är inget som går fort. Och där stod jag och huttrade i knappt 14 grader, endast iklädd t-shirt, trosor och sandaler. Regnat hade det också gjort så fötterna blev våta.
Jag vet inte riktigt varför jag tycker det är så besvärligt med att färga håret just, jag uppskattar annars att stå och hudvårda i hundra år.
Absolut. Dels har det inte regnat så mycket, dels står de lite i regnskugga vid huset och dels hindrar växternas bladverk regnet att nå jorden. De dricker mängder så det går åt några liter i varje kruka vid vattningarna. Och de talar tydligt om när de vill ha vatten. Idag var de jätteledsna när jag upptäckte nöden.Behövde du vattna trots att det hade regnat? Växthus kanske?
Somliga har det bra!Skönt att rosa är min naturliga hårfärg!!