Började också när jag var 13 och har inga planer på att sluta! Vem vore man ens då?
Exakt! Jag har ju varit svarthårig hela mitt vuxna liv, vet inte ens vad jag har för naturlig hårfärg. Min frisör hävdar att det finns tydliga tecken på grått
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Började också när jag var 13 och har inga planer på att sluta! Vem vore man ens då?
väntar på besked.Hur gick det med lägenheten @Tranan ?
JissesHar färgat sen jag var 13, är nu 39, sluta är inte ett alternativ. "I'll dye it till I die.” som min husgud Nick Cave så fint sa
Ahh jag färgade just svart under två års tidExakt! Jag har ju varit svarthårig hela mitt vuxna liv, vet inte ens vad jag har för naturlig hårfärg. Min frisör hävdar att det finns tydliga tecken på grått
väntar på besked.
tror inte att jag vet förrän i morgonSäg att du skriver om 5 min? Marknaden är ju stekhet så vänta är nog inget vinnande koncept
tror inte att jag vet förrän i morgon
Om jag får köpa lägenheten, la ett bud så jag får se helt enkeltVad väntar du på? Blir stressad å dina vägnar
Om jag får köpa lägenheten, la ett bud så jag får se helt enkelt
Nej. La bara ett bud på den innan de kom ut.”Om du får köpa”? Dräm till med ett bud och säg att ditt bud ligger i 15 min? Säljs den underhand?
Nej. La bara ett bud på den innan de kom ut.
Nej mäklaren har jag kontakt med men vissa behöver tänka. La ett bra bud och de behöver funderaOk och den ligger ute nu? Ringt mäklaren eller är du ghostad?
Nej mäklaren har jag kontakt med men vissa behöver tänka. La ett bra bud och de behöver fundera
Funkar det inte med denna går jag på nästaBra bud behövs nog i nuläget om en ska avsluta innan visning! Lycka till jag hade inte avvaktat för mkt, var lite pain in the ass på mäklaren
Funkar det inte med denna går jag på nästa
Medicinen verkar hjälpa, mindre kaos i huvudet nu. Hoppas iaf det är medicinen så att inte kaoset kommer tillbaka igen på en gång.
Det fanns ganska mycket! Vi plockade bara längs stigen och med en 10-åring som inte ville vara på en plats för länge. Fick ändå ihop typ 1 liter på 40 min kanske.Hittade du mkt blåbär?