Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan ha sovit eller ja legat kvar i sängen till halv tolv 🤣 Jag som måste packa idag men trött var vaken halva natten av någon märklig anledning antagligen pga av stressen som blir när man ska åka bort. Alla djur ska ha de bra osv osv ... Hälla i sig lite te sen påbörja operation packning.
 
Soft söndag 😍
(HAHA lördag till och med!)
BA63F0A4-CDE9-4933-878F-E1AA5357A791.jpeg
 
Orkar inte läsa ikapp.


Jag har hittat ett hus jag vill ha, det vore perfekt!
Bara för det visar det sig att tomten egentligen inte har något bygglov. Egentligen är det inte en tomt utan tomtplats på det som i detaljplan visas som allmän plats.

Egentligen är det en perfekt fd sommarstuga sedan 1940 som blivit en småhus och som är en hel del frågetecken kring som gör att jag blir fundersam. Ska titta på det ändå och har mailat mäklaren mina frågor
 
Om ni bara ska lyssna på ett poddavsnitt idag så är det Framgångspoddens avsnitt med Helena Sörmander. Herregud alltså! Så ofattbart att hennes föräldrar inte dömdes för olyckan som kostade hennes dotter livet.
 
Regnet fullständigt vräker ner och jag sitter i soffan på verandan och tycker att en kopp te skulle passa himla bra. Men ingen får röra sig, ty man väcker ej den björn som sover. Björnen i detta fall är en fyramånaders fyrakilos valp som snusar bredvid mig, och varje minut hon sover är gudabenådad. 😅
20210807_124446.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 094
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 057
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp