Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan ha sovit eller ja legat kvar i sängen till halv tolv 🤣 Jag som måste packa idag men trött var vaken halva natten av någon märklig anledning antagligen pga av stressen som blir när man ska åka bort. Alla djur ska ha de bra osv osv ... Hälla i sig lite te sen påbörja operation packning.

Soft söndag 😍
(HAHA lördag till och med!)
BA63F0A4-CDE9-4933-878F-E1AA5357A791.webp

Orkar inte läsa ikapp.

Jag har hittat ett hus jag vill ha, det vore perfekt!
Bara för det visar det sig att tomten egentligen inte har något bygglov. Egentligen är det inte en tomt utan tomtplats på det som i detaljplan visas som allmän plats.

Egentligen är det en perfekt fd sommarstuga sedan 1940 som blivit en småhus och som är en hel del frågetecken kring som gör att jag blir fundersam. Ska titta på det ändå och har mailat mäklaren mina frågor

Om ni bara ska lyssna på ett poddavsnitt idag så är det Framgångspoddens avsnitt med Helena Sörmander. Herregud alltså! Så ofattbart att hennes föräldrar inte dömdes för olyckan som kostade hennes dotter livet.

Regnet fullständigt vräker ner och jag sitter i soffan på verandan och tycker att en kopp te skulle passa himla bra. Men ingen får röra sig, ty man väcker ej den björn som sover. Björnen i detta fall är en fyramånaders fyrakilos valp som snusar bredvid mig, och varje minut hon sover är gudabenådad. 😅
20210807_124446.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 037
Senast: Rosett
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
370
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 171
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10