Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
”Steakhouse Fries” kostar extra och betraktas som lyx. Har iofs lite svårt för pommes frites oavsett form, men lagar det hyfsat ofta eftersom andra i min närhet gillar det till nästan allt.
Fast steakhouse fries är ju desamma som de där tjocka tegelstenarna som säljs i alla billiga chippys. Jag vill ha strips, men det är nästan omöjligt att hitta här. "Skinny fries" :D
 
Beställde, vet inte om det var så mycket extrapris men överkomligt. Jag behöver inte massa finesser, en så stor skärm som möjligt utan att behöva betala 15,000, och att kunna ringa, få sms, mms, och att det kommer fram sms genast och inte om tre dagar. Gillar Samsung så beställde en sån.
 
Ligger i mitt nya tält, än så länge älskar jag det. Det är enormt utan att kännas för stort, lätthanterat, känns välsytt och känns tåligare än vad jag väntat mig. Efter lite trassel hittade jag en bra tältplats också. Killen jag träffar testar sin nya hängmatta som han sytt, så han sover några meter bort. Känns bra. Vi är precis bredvid en fin sjö :)
IMG_20210806_222322_922.jpg
 
Beställde, vet inte om det var så mycket extrapris men överkomligt. Jag behöver inte massa finesser, en så stor skärm som möjligt utan att behöva betala 15,000, och att kunna ringa, få sms, mms, och att det kommer fram sms genast och inte om tre dagar. Gillar Samsung så beställde en sån.
Bra jobbat
 
Ligger i mitt nya tält, än så länge älskar jag det. Det är enormt utan att kännas för stort, lätthanterat, känns välsytt och känns tåligare än vad jag väntat mig. Efter lite trassel hittade jag en bra tältplats också. Killen jag träffar testar sin nya hängmatta som han sytt, så han sover några meter bort. Känns bra. Vi är precis bredvid en fin sjö :)
Visa bifogad fil 74956
Var är ni?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 095
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 059
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp