Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20210806_145150540_HDR.jpg

Sveriges lataste travhäst har tränat 😂🙊 Eller tränat och tränat han har jagat flugor med svansen samtidigt som han gick och släpa benen efter sig i skritt ... 🤨 Just nu är han svårmotiverad, blir nog skönt med 8 dagars semester för honom med förutom att jag måste dra ned maten för honom för han la på sig under sjuk vilan 😅 Äsch han är ju Farbror Trul som lyckats få en proffstränare att ogilla alla hans syskon som varit där i träning för att han är Ferdinand att träna, helst lukta på blommor och chilla sig genom livet 🤣 Han är som han är men när de väl gäller bjuder han till hemma tycker han mest vi kan lalla omkring och host matte kanske tillåter de lite med :angel: :D
 
Lite seg idag efter lite sysslor, vi har bla fått en ny diskmaskin insatt efter att den gamla gav upp i onsdags. Bra hyresvärd och diskmaskinen verkar bra efter första testkörningen :D Lite segt bara att min partner är så prylintresserad att det enda han pratat om de senaste tre timmarna är fakta från diskmaskinsmanualen… skoj :grin:
 
Lillebror kom igår kväll. Han har hjälpt mig att bära ner ett bord i källaren, försökt sätta upp en lampa (vi ska göra ett nytt försök senare), varit hos syster som ska gifta sig imorgon hela dagen och hjälpte till. Nu ska han hjälpa mig få på överdraget på divanen. Sedan bjuder jag på pizza!!!
 
Visa bifogad fil 74939
Sveriges lataste travhäst har tränat 😂🙊 Eller tränat och tränat han har jagat flugor med svansen samtidigt som han gick och släpa benen efter sig i skritt ... 🤨 Just nu är han svårmotiverad, blir nog skönt med 8 dagars semester för honom med förutom att jag måste dra ned maten för honom för han la på sig under sjuk vilan 😅 Äsch han är ju Farbror Trul som lyckats få en proffstränare att ogilla alla hans syskon som varit där i träning för att han är Ferdinand att träna, helst lukta på blommor och chilla sig genom livet 🤣 Han är som han är men när de väl gäller bjuder han till hemma tycker han mest vi kan lalla omkring och host matte kanske tillåter de lite med :angel: :D
Låter som mitt kallblod.. Han var inte så snabb på travbanan, kvalade när han var 8 år. 😅
Nu är han pensionerad från allt seriöst och njuter av turer i skogen, det är hans typ av liv. ❤
 
Låter som mitt kallblod.. Han var inte så snabb på travbanan, kvalade när han var 8 år. 😅
Nu är han pensionerad från allt seriöst och njuter av turer i skogen, det är hans typ av liv. ❤
Om inte Trulen vill mer så får Trulen bli pensionär de har vi sagt att han bestämmer helt själv men han får inte bara gå och skrota i hagen då han blir tjock som en tunna 🙊🤣 Äsch han tycker nog de är rätt trevligt och komma ut för man får godis efteråt 🐴😁
 
Om inte Trulen vill mer så får Trulen bli pensionär de har vi sagt att han bestämmer helt själv men han får inte bara gå och skrota i hagen då han blir tjock som en tunna 🙊🤣 Äsch han tycker nog de är rätt trevligt och komma ut för man får godis efteråt 🐴😁
Skrota i hagen har min aldrig gjort, det skulle han inte trivas med. Men har släppt dressyr och seriös körning och har inga mål längre, så skönt för oss båda. ❤
 
Kände ett behov av en promenad före pizzamiddagen, har ju promenerat 1-3 gånger (mest lite kortare) om dagen nu och inte hunnit någon idag än, men nu så!✌😄. Skönt att känna det där rörelsebehovet istället för att tycka det är jobbigt att röra på benen som man ska vara tacksam över fungerar! 💞
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 095
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 059
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp