Kanon! Då ska jag fixa det!Åh, jag köpte discovery+ en månad bara för att kolla OS.
(129:-, har live-abonnemanget)
Edit: och om jag kommer avsluta det är oklart, för de har liksom 10 varianter av 90 Days to Wed
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanon! Då ska jag fixa det!Åh, jag köpte discovery+ en månad bara för att kolla OS.
(129:-, har live-abonnemanget)
Edit: och om jag kommer avsluta det är oklart, för de har liksom 10 varianter av 90 Days to Wed
Låter som mitt kallblod.. Han var inte så snabb på travbanan, kvalade när han var 8 år.Visa bifogad fil 74939
Sveriges lataste travhäst har tränat Eller tränat och tränat han har jagat flugor med svansen samtidigt som han gick och släpa benen efter sig i skritt ... Just nu är han svårmotiverad, blir nog skönt med 8 dagars semester för honom med förutom att jag måste dra ned maten för honom för han la på sig under sjuk vilan Äsch han är ju Farbror Trul som lyckats få en proffstränare att ogilla alla hans syskon som varit där i träning för att han är Ferdinand att träna, helst lukta på blommor och chilla sig genom livet Han är som han är men när de väl gäller bjuder han till hemma tycker han mest vi kan lalla omkring och host matte kanske tillåter de lite med
Om inte Trulen vill mer så får Trulen bli pensionär de har vi sagt att han bestämmer helt själv men han får inte bara gå och skrota i hagen då han blir tjock som en tunna Äsch han tycker nog de är rätt trevligt och komma ut för man får godis efteråtLåter som mitt kallblod.. Han var inte så snabb på travbanan, kvalade när han var 8 år.
Nu är han pensionerad från allt seriöst och njuter av turer i skogen, det är hans typ av liv. ❤
Skrota i hagen har min aldrig gjort, det skulle han inte trivas med. Men har släppt dressyr och seriös körning och har inga mål längre, så skönt för oss båda. ❤Om inte Trulen vill mer så får Trulen bli pensionär de har vi sagt att han bestämmer helt själv men han får inte bara gå och skrota i hagen då han blir tjock som en tunna Äsch han tycker nog de är rätt trevligt och komma ut för man får godis efteråt
Nu pratar vi musikLyssnar igenom Lustans Lakejers första album, gaah!
Bandet som ledde mig in på min musiksmaks-bana.Nu pratar vi musik
nu sitter jag också och lyssnar på dem det var länge sedan . Ett av de första banden jag såg live.Lyssnar igenom Lustans Lakejers första album, gaah!