Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur smakade det? Det lät inte som en bra chips-kombo...
De är helt okej Jag är dock inte förtjust i pepparrot, men det smakar inte så jättemycket av det.Hur smakade det? Det lät inte som en bra chips-kombo...
En timmes restid, minst. Jag tror jag ätit där en gång på tio år.
vi har inga snabbmatsjättar alls i närheten. Lika bra det, annars hade jag väl kilat dit i parti och minut för att köpra riktiga pommes.Åh, jag har tjugo minuter till närmaste Donken och har inte ätit där på säkert 10 år om inte mer
Edit: Det var längesedan jag åt på Max också... de har blivit någon Donken-wannabe så det mesta är sämre.
Jag har kört på frusna curly fries någon gång för länge sedan, tänkte att man liksom får lite mer 'fällor' för kryddor och stuff i dem. De var helt okej! Bättre än de där tjocka.Och dar kom Tate och la sin leksak pa tangentbordet sa jag postade innan jag var klar. En dag till sedan blir det till att "leka" mycket med hundarna ... de ar redan nu uttrakade, men jag ar oerhort glad att de klarat sa manga dagar utan storre problem faktiskt.
Appropa fries Jag har atit en STOR portion "curly fries" varje dag da man bara kan fa det pa Fairs. Om jag minns det i morgon blir det en bild pa Curly Fries. De ar laaaanga och "lockiga" och smalare an "vanliga" fries, men jag har vant mig att saga till att jag vill ha mina fries "burnt to a crisp" ... och aven de stora friesen blir super bra om den som skoter fryern vet vad han/hon gor.
Funnel Cake ar en annan Fair food jag inte kan motsta. Det ar sa himla gott. De ringlar ner en strale av deg i en deep fryer sa den tunna stralen fry pa alla sidor men lagger sig som ett gudomligt brod som ar crisp och harligt fett och onyttigt overallt. Det serveras med puder socker och ar lika stort som tallriken ... och sa himla GOTT.
Jag tror att jag kanske avstar fran att kvida och klaga over att jag maste ga ner i vikt ... Det ar inte ens ett kanske, jag VET att det ar flera kilon jag hittat pa Fair.
Om ni ar intresserade har jag bilder och kan beratta mer om 4H pa fair.
Jag vägrar McDonalds av princip, men var nära-döden-bakis förra helgen och mina kompisar ville äta där. Det var en helt magisk mcflurry! Speciellt i mitt tillstånd.Åh, jag har tjugo minuter till närmaste Donken och har inte ätit där på säkert 10 år om inte mer
Edit: Det var längesedan jag åt på Max också... de har blivit någon Donken-wannabe så det mesta är sämre.