Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick precis brev från Joe K. Funderar på om jag ska känna mig hedrad eller något.

4EDB1C05-EFA5-4C0F-894F-4A157B971606.jpeg
 
Och har piffat upp håret. Är så himla nöjd - jag vet inte vad jag pysslade med innan jag fick tipset om blekbalsam.
Blekbalsam?
Hur fungerar det och vad är det för märke?
Jag skulle verkligen behöva något sådant till längderna i mitt hår, nu när jag håller på att låta det grå växa ut ;)
 
Jag har kört på frusna curly fries någon gång för länge sedan, tänkte att man liksom får lite mer 'fällor' för kryddor och stuff i dem. De var helt okej! Bättre än de där tjocka. :D

Och jag har alltid velat prova funnel cake!

Frusna Curly Fries? Jag misstanker att det kanske inte ar samma sorts curly fries :cautious: De curly fries man far pa fairs ar formodligen nagot annat, jag forstar inte hur man skulle kunna frysa det.:confused: Det kommer bild senare.
Funnel cake ar det mest underbara totalt onyttiga mat EVER :D

Och vad det galler fast food kedjorna sa har jag vagrat ata dar i 30 ar eller sa ... daremot ater jag garna Mexicansk fast food, eller seafood som presenteras som fast food pa Ostkusten eller langst ute pa var kust. (Pa Ostkusten finns seafood staten ar kand for i hela staten, har bara i de sma havs staderna.:meh: Maryland's crab cakes ar ett bra exempel)
I Sverge vet jag inte om det finns nagot att valja pa mer an korv i nagra begransade former och hamburgar kedjor ... Utav ren envishet har jag forsokt vagra McDonalds och liknande dar ocksa, men kom fram till att om jag ville ha nagon form av mat fick jag lov att acceptera atminstone Max.:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 093
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 777
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 055
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp