Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trulis viska idag att han hörde att matte skulle på semester så han passa på att dra av sig en framsko på morgonen i hagen 🤣 Synd för honom då att matte leta fram två nya perfekta framskor. Så imorgon blir de träning Trulen för matte ska ta nattfärjan 🙄😆🐴
 
Köpte mini-glassar, och ja - de var mini 😂
Minsta jag sett 😂
7E08D86F-C4E6-4079-9FF3-780B6655D5B2.jpeg
 
Vill titta på Netflix men Chromecasten har fuckat ur och kan inte ansluta till internet. Jag är för trött och klen för att fixa själv så jag kallade på hjälp. Han kan inte heller fixa..
 
Skickade iväg maken för att hämta ett paket från Carriage Driving Nordic. Det ska ha kommit in idag och det är verkligen helt borta så han kom hem tomhänt (ja förutom lite livsmedel). Vad ledsen jag blev! Skickade en blänkare på FB då jag vet att det hänt flera gånger att de lämnat ut paket till fel person så nu håller jag tummarna för att det bara är så denna gång med :(
 
Har varit så himla hungrig hela dagen. Kommer go bananas när jag beställer indiskt i kväll känner jag 😅 har också bestämt oss för att hyra film. Tänkte först bio men den enda filmen som vi kunde tänka oss var fullbokad. Regnat oavbrutet hela dagen och känner mig seg efter vaccinationen så det blir en lugn kväll hemma.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 093
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 777
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 055
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp