Ponnyn får vila idag tror jag, är nog lite bakis
Inga problem att äta kyckling
Inga problem att äta kyckling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är bara vanlig blekning med pulver och peroxid som blandas 50/50 (eller hur starkt eller svagt man vill ha det) med balsam och används som en inpackning. Bleker mitt hår alldeles lagom mycket för att det inte ska bli någon skarp utväxt och lämnar det mjukt och fint.Blekbalsam?
Hur fungerar det och vad är det för märke?
Jag skulle verkligen behöva något sådant till längderna i mitt hår, nu när jag håller på att låta det grå växa ut
Frusna Curly Fries? Jag misstanker att det kanske inte ar samma sorts curly fries De curly fries man far pa fairs ar formodligen nagot annat, jag forstar inte hur man skulle kunna frysa det. Det kommer bild senare.
Funnel cake ar det mest underbara totalt onyttiga mat EVER
Och vad det galler fast food kedjorna sa har jag vagrat ata dar i 30 ar eller sa ... daremot ater jag garna Mexicansk fast food, eller seafood som presenteras som fast food pa Ostkusten eller langst ute pa var kust. (Pa Ostkusten finns seafood staten ar kand for i hela staten, har bara i de sma havs staderna. Maryland's crab cakes ar ett bra exempel)
I Sverge vet jag inte om det finns nagot att valja pa mer an korv i nagra begransade former och hamburgar kedjor ... Utav ren envishet har jag forsokt vagra McDonalds och liknande dar ocksa, men kom fram till att om jag ville ha nagon form av mat fick jag lov att acceptera atminstone Max.
Är du värdÄntligen hemma efter typ tio timmar i bilen!
Blev lite korta pauser för att lyssna på hoppningen utan att köra av vägen.
Har dessutom varit på affären, så nu blir det en kväll i soffan med vinägerchips. Rejält slut i huvudet av allt körande.
Ja! JättesötaSå söta !!
Aha Det var ju smart!Det är bara vanlig blekning med pulver och peroxid som blandas 50/50 (eller hur starkt eller svagt man vill ha det) med balsam och används som en inpackning. Bleker mitt hår alldeles lagom mycket för att det inte ska bli någon skarp utväxt och lämnar det mjukt och fint.