Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ämnet att träffa vänner i vuxen ålder dyker ju upp här på forumet då och då, och det går tydligen.
Det är väl klart du kan köpa det om du tänker använda det någon gång.Har hittat ett jättefint hårspänne jag vill ha. Men använder jag det? Har oftast håret i en fläta av praktiska skäl. Är det försvarbart att köpa ett spänne (eller kanske är det mer som en hårnål egentligen, en cirkel och en pinne igenom typ) när jag inte vet ens om jag kan använda det?
Det är handgjort och jättefint.
Å har ni tori på ridskolan ?På soffan med kaffet i högsta hugg, handbollen igång.
Idag väntar styrelsemöte på ridskolan och sedan uteritt på torisarna
Mamma kanske kommer över senare också så hoppas hålla min hjärna sysselsatt hela dagen.
Tyvärr! Men är medryttare på tori som annars går i turridningsverksamhet. Så finaÅ har ni tori på ridskolan ?
Nån gång tveksamt om det ens kommer bli så oftaDet är väl klart du kan köpa det om du tänker använda det någon gång.
Självklart ska du de Vi hejar på dig Farbror Trul & Jag!Äter frukost innan jag ska till stallet. Funderar på om jag ska våga sitta upp igen idag.