Heja dig![]()
Vi är på banan för tömkörning nu, men jag har hängt fram hjälm och barbackapad i stallet så kan jag skritta senKlart du ska![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja dig![]()
Vi är på banan för tömkörning nu, men jag har hängt fram hjälm och barbackapad i stallet så kan jag skritta senKlart du ska![]()
Såklart, lärde du dig ingenting sist det regnade?!!Katten gillar verkligen inte regnblött gräs
Edit: Och givetvis är det mattes fel att det är blött...![]()
Det har varit SM i segelflyg med utgångspunkt Viared Västra Götaland vilket kan vara en hintAlltså, vad är det här. Förra helgen så var det en extrem helikopteraktivitet häromkring pga. söker efter försvunnen person lördag + söndag. Senare under veckan flög ett jäkla litet flygplan fram och tillbaka på låg höjd i några dagar, var visst någon geologisk undersökning eller så som utfördes så. Men nu var det säkert tio (!) olika flygfarkoster som flög förbi. Typ hängflygplan med motor, nåt helikopterliknande, andra mindre flygplan etc.??? Jag får magsår!
Jag antar att jag har @dobbis sympatier![]()
Viared är inte direkt nästgårds, men de flyger kanske en bit.Det har varit SM i segelflyg med utgångspunkt Viared Västra Götaland vilket kan vara en hint![]()
Vid bra termik kommer de långt.Viared är inte direkt nästgårds, men de flyger kanske en bit.![]()
Googlade på SM i segelflyg där, och farkosterna som flög förbi här hade liksom inte en unison look.Vid bra termik kommer de långt.
Googlade på SM i segelflyg där, och farkosterna som flög förbi här hade liksom inte en unison look.![]()
JaJag behöver verkligen gå och handla men sitter fortfarande i pj byxor. Kan man gå till ICA i dem?![]()