Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Guuuu så gott!!!Hemma efter stallet och nu ska jag duscha. Funderar på att baka sen. Har fortfarande några bananer kvar så kanske en kladdkaka med lite feeling av banoffeepaj?
Jahapp. Sista ”semesterdagen” innan hemresa. Nås av nyheten att källaren svämmat över. Ser framför mig mina tavlor som flyter runt som flottar. Därefter smsar den ungdomliga grannen som bott på annan ort sista fridfulla året: ”Törnis vet du ngt kul, jag flyttar tillbaka!”
Blev genast ngt mindre taggad att åka tillbaka till stan
Härligt ❤Bildbevis!
Visa bifogad fil 75024
Åh min mardrömSitter fast bakom brinnande bil på E18. En halvtimme nu, lär sitta nån timme till. Hoppas bilägaren hann komma ut
Absolut,dom har du, här är det väldigt lugnt i luften men full fart i kanalen, igår spelade dom in nya Göta kanal i "min" sluss.Alltså, vad är det här. Förra helgen så var det en extrem helikopteraktivitet häromkring pga. söker efter försvunnen person lördag + söndag. Senare under veckan flög ett jäkla litet flygplan fram och tillbaka på låg höjd i några dagar, var visst någon geologisk undersökning eller så som utfördes så. Men nu var det säkert tio (!) olika flygfarkoster som flög förbi. Typ hängflygplan med motor, nåt helikopterliknande, andra mindre flygplan etc.??? Jag får magsår!
Jag antar att jag har @dobbis sympatier
Nya Göta KanalAbsolut,dom har du, här är det väldigt lugnt i luften men full fart i kanalen, igår spelade dom in nya Göta kanal i "min" sluss.
Om du frågar bla @tornblomma så är det 0 problemJag behöver verkligen gå och handla men sitter fortfarande i pj byxor. Kan man gå till ICA i dem?
japp,en uppföljare av dom gamla filmerna,man fick 400 kr om man ville vara statist med hund,jag erbjöd dom att få låna hunden (för jag vill inte vara med)Nya Göta Kanal
Räcker de inte med de som redan finnsjapp,en uppföljare av dom gamla filmerna,man fick 400 kr om man ville vara statist med hund,jag erbjöd dom att få låna hunden (för jag vill inte vara med)
Om du frågar bla @tornblomma så är det 0 problem
Räcker de inte med de som redan finns
Så bra var väl inte uppföljarna
Men eller hur! Jag ser då inga nya Göta kanal eller Jönssonligan, gamla svenska klassiker som man fasen inte ska komma på att göra flera år efteråt med fel folkRäcker de inte med de som redan finns
Så bra var väl inte uppföljarna