Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
De här första veckorna på augusti är faktiskt tortyr. Det är jättesnart dags för besked från ridskolan vilken grupp man hamnar i. Så fort mobilen plingar måste jag titta direkt 🙈 ca 5 gånger om dagen går jag dessutom aktivt in på mailen och ridskolan hemsida för jag kan ju ha missat en pling 🙄

Det hände inget sista timman på jobbet heller och nu är jag på väg hem. Tänkte besöka djurbutiken på vägen hem och se om det inte finns någon kul mat till katten och titta på fiskarna. Köpa lite godis och en bakpotatis också, är så himla sugen. Dessutom vrålhungrig.
 
Det finns golv. Drygt 30cm isolering 😁

46BAB5D9-C2A9-4F55-9E28-3E93B0EF0429.jpeg
 
Kollar hoppning i efterhand, dricker bubbel. Melodin för senaste tiden :D
Sitter och smackar och säger "duuuttti häst!", skyller på bubblet 🙄

Snart bär det av in till stan för att träffa lite vänner, har på massor med smink bara för att. Och klackarna framme för första gången på typ 5 år :eek:
 
Kollar hoppning i efterhand, dricker bubbel. Melodin för senaste tiden :D
Sitter och smackar och säger "duuuttti häst!", skyller på bubblet 🙄

Snart bär det av in till stan för att träffa lite vänner, har på massor med smink bara för att. Och klackarna framme för första gången på typ 5 år :eek:
Var kan man se i efterhand?
Skulle så gärna vilja se individuella finalen och lagets!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 095
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 059
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 990
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp