Har hamnat i ett läge jag aldrig varit i, jag är så ledsen när jag ska säga upp mig. Dvs jag gråter på riktigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är SMHI vi pratar om. Det kan ju slå fel . För några dagar sen spådde de att vi under nu imorgon- måndag ska få 80 mm regn. Nu väntas knappt 10 .....Visa bifogad fil 74938
Det blir paraplyer och simfenor fantastiskt hur de lyckats pricka in precis rätt dag. Visa bifogad fil 74938
Jag fick igår Allt gick bra förutom att jag har så förbaskat ont i armen idag. Kan inte ens lyfta den halvvägs över huvudetHar precis fått första dosen vaccin, sitter här 15 min innan jag får knata iväg
Jag fick igår Allt gick bra förutom att jag har så förbaskat ont i armen idag. Kan inte ens lyfta den halvvägs över huvudet
Du har alltså inte ens blivit förälder än men redan börjat bli sugen på att dra pappa-vitsar?Min man fick samma! Men det släppte efter två dagar. Själv tänkte jag fråga sköterskan om mitt barn kommer få elva fingrar och sju tår men kände att det inte var läge för skämt
Var kan man se i efterhand?Kollar hoppning i efterhand, dricker bubbel. Melodin för senaste tiden
Sitter och smackar och säger "duuuttti häst!", skyller på bubblet
Snart bär det av in till stan för att träffa lite vänner, har på massor med smink bara för att. Och klackarna framme för första gången på typ 5 år
Åh, jag köpte discovery+ en månad bara för att kolla OS.Var kan man se i efterhand?
Skulle så gärna vilja se individuella finalen och lagets!
Åh, jag köpte discovery+ en månad bara för att kolla OS.
(129:-, har live-abonnemanget)
Edit: och om jag kommer avsluta det är oklart, för de har liksom 10 varianter av 90 Days to Wed
Gjorde samma, eller ja bara för hoppningen egentligen. Inte ens tänkt att kolla efter serier, men det fanns ju Say Yes to The Dress etc. Så tack för upplysningen!Åh, jag köpte discovery+ en månad bara för att kolla OS.
(129:-, har live-abonnemanget)
Edit: och om jag kommer avsluta det är oklart, för de har liksom 10 varianter av 90 Days to Wed