Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
De här första veckorna på augusti är faktiskt tortyr. Det är jättesnart dags för besked från ridskolan vilken grupp man hamnar i. Så fort mobilen plingar måste jag titta direkt 🙈 ca 5 gånger om dagen går jag dessutom aktivt in på mailen och ridskolan hemsida för jag kan ju ha missat en pling 🙄

Det hände inget sista timman på jobbet heller och nu är jag på väg hem. Tänkte besöka djurbutiken på vägen hem och se om det inte finns någon kul mat till katten och titta på fiskarna. Köpa lite godis och en bakpotatis också, är så himla sugen. Dessutom vrålhungrig.

Det finns golv. Drygt 30cm isolering 😁

46BAB5D9-C2A9-4F55-9E28-3E93B0EF0429.webp

Kollar hoppning i efterhand, dricker bubbel. Melodin för senaste tiden :D
Sitter och smackar och säger "duuuttti häst!", skyller på bubblet 🙄

Snart bär det av in till stan för att träffa lite vänner, har på massor med smink bara för att. Och klackarna framme för första gången på typ 5 år :eek:

Kollar hoppning i efterhand, dricker bubbel. Melodin för senaste tiden :D
Sitter och smackar och säger "duuuttti häst!", skyller på bubblet 🙄

Snart bär det av in till stan för att träffa lite vänner, har på massor med smink bara för att. Och klackarna framme för första gången på typ 5 år :eek:
Var kan man se i efterhand?
Skulle så gärna vilja se individuella finalen och lagets!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
642
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 043
Senast: Rosett
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
388
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 222
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?