Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kör lite rengöring av örat, sköterskan misstänkte vaxpropp ... Har aldrig haft de så vet ju inte om de gör ont eller inte 🧐🥴 Men knastrar fint i örat och är i princip döv på de örat så kanske värt ett försök att göra rent de 🙄 Om inte annat kanske jag hör bättre efteråt 😂 Nu får min sambo skrika om han pratar med min vänstra sida. Lite olustigt när jag kör häst när jag inte hör ordentligt.

Dammsug öronen! Det brukar jag göra.
 
Hos en VC eller ögon-näsa-hals läkare. :rofl: De stoppar in något litet rör i örat och sedan låter det väldigt men känns skönt när man hör swop, swop, swop när allt sugs ut.
Ja, det vet jag att man kan! Det lät lixom som att du brukade ta fram dammsugaren hemma vid behov. Eller så tolkade jag det i alla fall :laugh:

Har faktiskt varit med om det själv nu när jag tänker efter! Hos läkare alltså :D
 
Snart så jag slänger ut Morrhoppan 😆 Just nu lever hon rövare när andra ska sova .. Hon har redan misshandlat mitt ena lår 🐷 Hmpft.
IMG_20210731_184916238.webp
 
Efter en mycket active dag sover Camilla och jag har crashat framfor datorn. Jag ar helt slut, men vi har haft super kul. :D I morgon ska vi aka ut och ata fukost innan vi tar hem Camilla och aker vidare pa arenden. Jag hoppas fa tid att sy ocksa ... det vill saga gora en ordentlig t-skjorta till sonsonen istallet for den jag forstorde i gar.:cautious:
Mondag satter jobbet igang mycket latt igen ... och jag maste dra igang recruiting och fran och med Onsdag blir det manga timmar per dag pa var "County fair". The fair ar alltid super kul ... men oh sa jobbig och nu ska jag vara dar 4 dagar i rad i en hel massa timmar.😳 Na ja, jag kommer i alla fall att tjana bra pa det. :p och kan ta igen mig i ett par veckor innan skolan borjar pa riktigt.
 
Still right here and awake🤔 ,,, Nagra minuter till innan det ar dags att ga isang och hoppas att alla sover tills det ar rimligt att vakna i morgon bitti. :p
Det har varit en sa himla trevlig dag ... jag hoppas att vi kan fa med lillebror snart ocksa, mamman ar inte villig att slappa ivag honom annu, men forhoppningsvis sa kan vi snart "lana" honom ocksa. Han grat hysteriskt idag nar vi akte med storasyster☹️ Jag vet att fadern, var son, jobbar pa det men det kanns inte riktigt bra efter dagens aventyr.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 100
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 799
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 101
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 991
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp