Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg ju hur "svart" det var bakom stallet men tänkte att jag nog skulle hinna ut..."Ingen minns en fegis" som jag sa till tjejerna, jag som är ordentligt rädd för åskan (blixten). Hann bara ut så lyste det upp och small i som fan så nä. Var bara att vända in igen då, sadla av, tränsa av och av med benskydden och fika med stallkompisarna i väntan på att det skulle dra över....Sen fick det bli exakt repris av gårdagens ridning fast i grimma och grimskaft 😅.
 
Det är faktiskt väldigt behagligt att det har börjat bli lite mörkare om kvällarna. Sömnen blir så mycket bättre... :up: Men innan jag lägger mig gör jag en repris av gårdagen och tittar på ett irländskt program om lite halvgalna människor som ger sig på väldigt stora renoveringsprojekt. Vissa renoverar gamla stugor och andra stora gods/slott. Alla i olika grader av förfall... :nailbiting: (Better you than me - liksom :D). Och innan jag lägger mig läser jag nog ut boken som jag håller på med, tänker jag. Imorgon är det den 1 augusti och då kan jag äntligen fylla på min läsplatta igen med böcker från biblioteket :) !
 
Det är faktiskt väldigt behagligt att det har börjat bli lite mörkare om kvällarna. Sömnen blir så mycket bättre... :up: Men innan jag lägger mig gör jag en repris av gårdagen och tittar på ett irländskt program om lite halvgalna människor som ger sig på väldigt stora renoveringsprojekt. Vissa renoverar gamla stugor och andra stora gods/slott. Alla i olika grader av förfall... :nailbiting: (Better you than me - liksom :D). Och innan jag lägger mig läser jag nog ut boken som jag håller på med, tänker jag. Imorgon är det den 1 augusti och då kan jag äntligen fylla på min läsplatta igen med böcker från biblioteket :) !
Åh fy, jag hatar mörkret. Vill ha ljusa kvällar.
 
Det är faktiskt väldigt behagligt att det har börjat bli lite mörkare om kvällarna. Sömnen blir så mycket bättre... :up: Men innan jag lägger mig gör jag en repris av gårdagen och tittar på ett irländskt program om lite halvgalna människor som ger sig på väldigt stora renoveringsprojekt. Vissa renoverar gamla stugor och andra stora gods/slott. Alla i olika grader av förfall... :nailbiting: (Better you than me - liksom :D). Och innan jag lägger mig läser jag nog ut boken som jag håller på med, tänker jag. Imorgon är det den 1 augusti och då kan jag äntligen fylla på min läsplatta igen med böcker från biblioteket :) !
Jag har fortfarande inte köpt några taklampor så nog är det mörkt alltid 😂🙈
 
Vi ska vara barnvakt åt barnets bästa kompis och hans lillebror framöver och de ska sova över, tanken var först att vi skulle vara hos mig men det mer praktiska är att vara hos exet. Jag köper det men nu gick det hela från något jag såg fram emot till något jobbigt 😔 Känslan kanske ger sig men det blev jobbigt nu ju mer jag tänker på det… :down:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 100
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 798
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 100
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 991
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp