Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det blir bättre!Var så glad över samarbetet med exet, en stund. Sen fick jag ett sms som lixom tog bort det glada, var inget elakt egentligen men var bara så onödigt skrivet. Suck![]()
Då säger jag karlskrona och vackra Sturkö.Mest småland/Blekinge/halland men tack!
Tack! Jadå, det var inget farligt men blev lite irriterad bara.Hoppas det blir bättre!
Skönt!Så där. Äntligen klar med penicillinkuren. Skulle ha tagit sista tabletten mitt på dagen idag men glömde kvällstabletten igår då jag slocknade på soffan.
Åh fy, jag hatar mörkret. Vill ha ljusa kvällar.Det är faktiskt väldigt behagligt att det har börjat bli lite mörkare om kvällarna. Sömnen blir så mycket bättre...Men innan jag lägger mig gör jag en repris av gårdagen och tittar på ett irländskt program om lite halvgalna människor som ger sig på väldigt stora renoveringsprojekt. Vissa renoverar gamla stugor och andra stora gods/slott. Alla i olika grader av förfall...
(Better you than me - liksom
). Och innan jag lägger mig läser jag nog ut boken som jag håller på med, tänker jag. Imorgon är det den 1 augusti och då kan jag äntligen fylla på min läsplatta igen med böcker från biblioteket
!
Jag har fortfarande inte köpt några taklampor så nog är det mörkt alltidDet är faktiskt väldigt behagligt att det har börjat bli lite mörkare om kvällarna. Sömnen blir så mycket bättre...Men innan jag lägger mig gör jag en repris av gårdagen och tittar på ett irländskt program om lite halvgalna människor som ger sig på väldigt stora renoveringsprojekt. Vissa renoverar gamla stugor och andra stora gods/slott. Alla i olika grader av förfall...
(Better you than me - liksom
). Och innan jag lägger mig läser jag nog ut boken som jag håller på med, tänker jag. Imorgon är det den 1 augusti och då kan jag äntligen fylla på min läsplatta igen med böcker från biblioteket
!
Gnist, den lille bilmekanikern
Lambdasonden hade lossnat under hemfärd från jobbet och hängde som ett litet slörmen nu sitter den där den ska vara igen och jag hörs inte 3 minuter innan jag syns, när jag kör
Visa bifogad fil 74600
Vad sköntSå där. Äntligen klar med penicillinkuren. Skulle ha tagit sista tabletten mitt på dagen idag men glömde kvällstabletten igår då jag slocknade på soffan.
Jag uppskattar både och, har sin charmÅh fy, jag hatar mörkret. Vill ha ljusa kvällar.
Håller medJag uppskattar både och, har sin charm.