Vad gör vi? Del CXXXV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Still right here and awakeđŸ€” ,,, Nagra minuter till innan det ar dags att ga isang och hoppas att alla sover tills det ar rimligt att vakna i morgon bitti. :p
Det har varit en sa himla trevlig dag ... jag hoppas att vi kan fa med lillebror snart ocksa, mamman ar inte villig att slappa ivag honom annu, men forhoppningsvis sa kan vi snart "lana" honom ocksa. Han grat hysteriskt idag nar vi akte med storasysterâ˜č Jag vet att fadern, var son, jobbar pa det men det kanns inte riktigt bra efter dagens aventyr.

Varför fÄr inte brorsan följa med? :(
 
Godmorgon. Trots allt skönt att vakna i sin egen sÀng.

Esther blev sÄ glad nÀr hennes Àlskade husse kom hem igÄr och har inte lÀmnat hans sÀng pÄ hela natten. :heart Frasse-katten kom hem nÄgon gÄng under tidiga morgontimmarna och verkade mest besvÀrad över att det var sÄ trÄngt i sÀngen som hon nu haft för sig sjÀlv i tvÄ veckor. Hon lÄg en stund hos mig men gav snart upp och gick och la sig nÄgon annanstans. :laugh:
 
Jag ligger i sĂ€ngen och drar mig. Yngsta syrran sover som en stock i vardagsrummet sĂ„ jag vill inte vĂ€cka henne men funderar pĂ„ att smyga dit och starta datan đŸ€” anvĂ€nder jag hörlurar sĂ„ bör hon inte bli vĂ€ckt.

Är sĂ„ kul att ha henne hĂ€r och att hon sjĂ€lv hör av sig och vill komma :heart Hon Ă€r ju trots allt 17 med allt vad det innebĂ€r(jag Ă€r 14 Ă„r Ă€ldre). IgĂ„r blev hon sĂ„ otroligt glad, vi var in pĂ„ en creperia och precis ALLT pĂ„ deras meny gick att fĂ„ glutenfritt! Salig lillasyster :heart
 
Morrhoppan lugna ned sig och kröp ihop brevid farbror Puck till slut.

Haha hennes nya grej Ă€r att hon ska tugga pĂ„ vĂ„ra fötter och ben đŸ˜ŽđŸ€Ł FĂ„r sĂ€tta en varningsskylt pĂ„ henne. Dessutom ska hon bo hos svĂ€rförĂ€ldrarna nĂ€r vi Ă€r pĂ„ semester och host hon kommer nog leva loppan đŸ€Ł

Lite frukost pÄ de hÀr innan man tar tag i dagens mÄsten sÄ blir de nog bra.
 
Sovit dÄligt
Katten Àr upprörd över nÄgot nattetid, men oklart vad.
Ska till veterinÀren i slutet av mÄnaden sÄ fÄr vi se.
Hon har inte ont nÄnstans dÀr jag kan kÀnna i alla fall.
MÄste nog leka mer med henne pÄ kvÀllen kanske
 
Är det nĂ„gon som vet om man fĂ„r ta med hund pĂ„ bĂ„tbussarna NynĂ€shamn/Stockholm? Blir galen, hittar ingen info pĂ„ nĂ€tet och fĂ„r inte tag pĂ„ nĂ„gon pĂ„ telefon varken pĂ„ Destination Gotland eller Merresor :grin:
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Skola & Jobb Den hÀr vintern har fÄtt mig att undra om jag verkligen orkar fortsÀtta köra buss. Jag Àlskar det verkligen, det Àr mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 100
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. VÀldigt lÄngt inlÀgg, dÄ jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig sjÀlv ocksÄ ;) Jag Àr i 30-Ärs Älder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 808
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursĂ€kt för en lĂ„Ă„ng text. Jag Ă€r förtvivlad över situationen med min 7 mĂ„nader gamla valp, jag kĂ€nner mig sĂ„ jĂ€vla...
2
Svar
30
· Visningar
3 104
Kropp & SjÀl Kan inte sova utan ligger och snurrar i sÀngen och funderar pÄ nÄgot som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 991
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • UppdateringstrĂ„d 30
  • Guldfasanerna

HĂ€strelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp