Hoppsan, jag har visst namnsdag idagJag har noll koll numera när de flyttat två av mina tre namn
men Lyko har koll (dvs jag får en hemlig present om jag handlar för en viss summa)
![]()
Grattis till oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppsan, jag har visst namnsdag idagJag har noll koll numera när de flyttat två av mina tre namn
men Lyko har koll (dvs jag får en hemlig present om jag handlar för en viss summa)
![]()
Grattis till oss!
Jag har heller inte koll längre, för mig är det alltid 18 augusti, så det så!
Av alla köttprodukter man kan äta så väljer du det värstaHoppade in extra 12-16 idag för att lösa kaoset i bemanningen. Nu soffläge.
Ska äta blodpudding idagHar inte ätit kött på 23 år (om man inte räknar när jag råkade äta en halv potatisbulle med minimalt med fläsk i). Hoppas magen tåler det, tänkte bara äta en liten bit
![]()
Jag minns det som jättegottAv alla köttprodukter man kan äta så väljer du det värstaDet är inte ens kött,utan blod med kryddor o mjöl.
Åh vad gott med blodpuddingHoppade in extra 12-16 idag för att lösa kaoset i bemanningen. Nu soffläge.
Ska äta blodpudding idagHar inte ätit kött på 23 år (om man inte räknar när jag råkade äta en halv potatisbulle med minimalt med fläsk i). Hoppas magen tåler det, tänkte bara äta en liten bit
![]()
Det är jättegott, bra valJag minns det som jättegottOch jag måste börja försiktigt.
Tack detsamma! Grattis!Grattis till dig också!![]()
Han hade tagit av sig den vid 5 tiden imorse så ja , han är beroende av maskinen om jag ska ligga kvar i sängen
För att han vägrar sova på soffan. De är jag som får flytta dit ut. Sover dessutom med hörlurar.