Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så jävla arg att jag nästan grinar på att min dator är två MÅNADER försenad och enda anledningen att jag vet är att jag, on a whim, skrev till kundtjänst och frågade hur det gick med leveransen som ska vara framme imorgon.

Jag kan inte vara utan ny dator till DECEMBER för helvete :arghh:
 
Tillbaka efter 9h möte och lång AW. Så ont i stor tån som jag slog sönder nageln för ett par dagar sen. Långt möte i morgon och fredag vidare till Göteborg för ett långt möte. Nå väl hotellrummet är inte varmt i alla fall. Dags att sova. Klockan ringer vid 6.
 
De har funkat att få in dom själv innan utan problem ! De här är jävelskap idag . Fick in dom igår utan problem och då var de fint vädet.idag var de nej vi vill inte in. Vi ska vara ute. Och nu fick jag tummen upp från grannen att hästarna är ute.

Och ja jag säger till dom då jag har hållt på med hästar sen94 och känner dessa sen 7 år tillbaka

Fast min mycket frusna kille later sig garna fangas och gar in nar det ar varmt och han mar bra. Nar han fryser maste det vara jag som tar honom ... eller sa far nagon fanga de andra hastarna for han foljer med. Han BEHOVER ga in for han ar kall, men nar han ar kall blir han aldeles extra "flyktig" och kan inte sta still lange nog for nagon han inte har 100% tillit till ... for livet suger och han forstar inte varfor.

Vi har lite olika tänk kring hästar känns det som.

You and me both!
 
Fast min mycket frusna kille later sig garna fangas och gar in nar det ar varmt och han mar bra. Nar han fryser maste det vara jag som tar honom ... eller sa far nagon fanga de andra hastarna for han foljer med. Han BEHOVER ga in for han ar kall, men nar han ar kall blir han aldeles extra "flyktig" och kan inte sta still lange nog for nagon han inte har 100% tillit till ... for livet suger och han forstar inte varfor.



You and me both!
De är inte mina hästar , jag daltar inte med dom. Om grannen skriver låt dom vara ute om dom inte vill gå in så låt dom vara ute så .


Men tydligen så har ni 1 häst att leda och går i små hagar . själva jag har 3 hästar på ett stort jävla hektar .

Och jag hörde av mig till ägarna så vad är ert problem
 
På lördag ska lilla hästen få börja skrittpromeneras två gånger/dag. Morgon och eftermiddag/kväll. Eftersom jag åker hemifrån vid kl 7:30 på vardagar så lär jag få promenera henne vid 5-tiden.... :nailbiting: Jag måste se till att vi har reflexer (inte för att det lär komma några bilar, men ändå), ficklampa/pannlampa och att bandaget kan täckas för fukt på något smidigt vis. Jag ser INTE fram emot detta..... :cautious: Men jag är såklart superglad för att prognosen är jättebra, och att vi får behålla henne ytterligare ett tag :) !
 
Omg hade så backat på det köpet.

Mvh/inget tålamod

Men eller hur! Har liksom hållit ut i en månad redan, bara det är ju galet. Hade de mailat mig hade jag iaf kunnat ta ställning till det hela.

Nu vill jag typ skrika kompensera mig med en bättre dator för sveda och mental värk :rage::arghh:

Dessutom är det sjukt dåligt med datorer med samma specs, nu vill jag ju ha min 16:10 skärm 😤
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
5
· Visningar
359
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp