Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De har funkat att få in dom själv innan utan problem ! De här är jävelskap idag . Fick in dom igår utan problem och då var de fint vädet.idag var de nej vi vill inte in. Vi ska vara ute. Och nu fick jag tummen upp från grannen att hästarna är ute.
Och ja jag säger till dom då jag har hållt på med hästar sen94 och känner dessa sen 7 år tillbaka
Vi har lite olika tänk kring hästar känns det som.
Så jävla arg att jag nästan grinar på att min dator är två MÅNADER försenad och enda anledningen att jag vet är att jag, on a whim, skrev till kundtjänst och frågade hur det gick med leveransen som ska vara framme imorgon.
Jag kan inte vara utan ny dator till DECEMBER för helvete
De är inte mina hästar och jag daltar inte med dom hellre!Vi har lite olika tänk kring hästar känns det som.
Omg hade så backat på det köpet.
Mvh/inget tålamod
De är inte mina hästar , jag daltar inte med dom. Om grannen skriver låt dom vara ute om dom inte vill gå in så låt dom vara ute så .Fast min mycket frusna kille later sig garna fangas och gar in nar det ar varmt och han mar bra. Nar han fryser maste det vara jag som tar honom ... eller sa far nagon fanga de andra hastarna for han foljer med. Han BEHOVER ga in for han ar kall, men nar han ar kall blir han aldeles extra "flyktig" och kan inte sta still lange nog for nagon han inte har 100% tillit till ... for livet suger och han forstar inte varfor.
You and me both!
Omg hade så backat på det köpet.
Mvh/inget tålamod