Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har vi förflyttat oss till italienaren på hörnet.

14615A9E-1759-4C7C-9008-21D611C8EA08.webp
 
Tittar på Bonde söker fru och funderar över hela det konceptet. Tycker det ska vara svårt att få någon ärlig bild av den man träffat med ett helt tvteam efter sig hela tiden.
Tack för tipset, hade missat det! Tycker egentligen inte om det men ”måste” titta ändå :cautious:

För övrigt verkar jag ha fått ett mindre shoppingberoende, köpte nyss en till grej till hästen :bag:
 
Försöker torka upp än efter ett äventyr att få in 3 hästar i ett stall. Dom jävlades så mycket med mig att dom får gå ute. Skickade de till ägarna som är iväg.

Och ja jag provade med mutor med

4 par strumpor, 2 par skor, jeans och fleecejacka dygnblött

Ska jag skaffa häst så ska den vara smart nog att den vill in när de regnar
 
Försöker torka upp än efter ett äventyr att få in 3 hästar i ett stall. Dom jävlades så mycket med mig att dom får gå ute. Skickade de till ägarna som är iväg.

Och ja jag provade med mutor med

4 par strumpor, 2 par skor, jeans och fleecejacka dygnblött

Ska jag skaffa häst så ska den vara smart nog att den vill in när de regnar
Jävlades?
Trist syn på hästar även om jag förstår att du är less.
 
Jävlades?
Trist syn på hästar även om jag förstår att du är less.
Ja jävlades, är man själv och ska ta in 3 st. Man får fatt på den som bestämmer och 2 andra ska bråka med varandra samtidigt. Man släpper automatiskt den som leder gruppen som springer tillbaka till ruta 1.och de var inte en gång utan 4-5 gånger de höll på såhär.

Dom går på stort hektar område ( nu kan jag inte hur stort de är) men stänger man allt så har dom 8- 10 hagar att gå i. Plus dom 2 hagarna som är bakom min lägenhet så ja gräs har dom
 
Hade ju regnat hela dagen och så skulle ju hovis komma så det fick räcka att rida pållan en kvart på ridbanan och bara känna hur hon kändes, fick bli så ☺.
Nu efter stall och veterinärbesök är det soffhäng till bonde som gäller med tänd brasa då det är ganska kallt inne 😄🥰.
 
Ja jävlades, är man själv och ska ta in 3 st. Man får fatt på den som bestämmer och 2 andra ska bråka med varandra samtidigt. Man släpper automatiskt den som leder gruppen som springer tillbaka till ruta 1.

Dom går på stort hektar område ( nu kan jag inte hur stort de är) men stänger man allt så har dom 8- 10 hagar att gå i.
Fast hästar jävlas inte med en utan de beter sig som hästar. De har inget ont uppsåt mot en liksom.
Men ja, det är som jag ser det.
 
Fast hästar jävlas inte med en utan de beter sig som hästar. De har inget ont uppsåt mot en liksom.
Men ja, det är som jag ser det.
De har funkat att få in dom själv innan utan problem ! De här är jävelskap idag . Fick in dom igår utan problem och då var de fint vädet.idag var de nej vi vill inte in. Vi ska vara ute. Och nu fick jag tummen upp från grannen att hästarna är ute.

Och ja jag säger till dom då jag har hållt på med hästar sen94 och känner dessa sen 7 år tillbaka
 
De har funkat att få in dom själv innan utan problem ! De här är jävelskap idag . Fick in dom igår utan problem och då var de fint vädet.idag var de nej vi vill inte in. Vi ska vara ute. Och nu fick jag tummen upp från grannen att hästarna är ute.

Och ja jag säger till dom då jag har hållt på med hästar sen94 och känner dessa sen 7 år tillbaka
Vi har lite olika tänk kring hästar känns det som.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
5
· Visningar
364
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 332
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp