Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
För sats? Tydligen ska jag få pt-tillfälle, träna på alla sats i Sverige och kan vara med på alla gruppträningar gratis.
Fast ni kanske får mer friskvårdsbidrag. Jag jobbar ju statligt och får väldigt lite friskvårdsbidrag jämfört med alla andra jag frågat. 🙈

Ja, precis så. Vi har generöst friskvårdsbidrag samt att företaget har avtal med SATS vilket tar ner priset också :)
 
Inväntar brorsan!

018C0579-ADDD-4B3B-96B2-F22857FB39DB.webp
 
Det här var spännande! Sambon fråga ju ut mig i väntan på vetten och upptäckte ju att jag inte såg lika bra som honom och det gjorde mig supernervös! (Vi pratar om pyttetext på långt håll) Men tydligen kan (inte konstigt eg) infektion (har varit förkyld) i kroppen ge sämre syn! Nåja. Blir ju inte mindre nervös inför den årliga linskontrollen på måndag men jag orkar inte noja (i onödan ?) nu. Har oroat mig tillräckligt över katten och har jordens spänningsskallevärk nu! =/. Tacksam över vår duktiga veterinären som kunde ta emot oss fast han skulle rundat av för dagen 🤗
 
Elen är ju inte riktigt klar i huset.

Idag lärde jag mig att man kan köra vattenkokare och tvättmaskin samtidigt men inte vattenkokare och torktumlare. Tur att det sitter ett nytt skåp med vipp-säkringar istället för keramikproppar iaf.

Imorgon kommer bänkskivorna 😁 Barnets pappa ska vara hemma och vakta så jag hoppas att han även skruvar fast lite handtag och kopplar in diskmaskinen.

Kanske de sista lådorna också.
Jag lärde mig idag att inte dra igång kapsågen,för då går 2 proppar, och det tog en stund innan jag hittade både var o vilka. Så ringer elektrikern i morgon och bönar o ber för att tidgarelägga mitt besök.

Så det blev inget tarkettgolv lagt i köket ikväll
 
Tröst shoppat lite till Trulis 🙈 Han ska få nya selunderlägg och sen reflex ländtäcke sen sätter jag ett par tre reflexer fram på bröstan med så blir de nog bra. Matte kan ju också dra på sig lite reflexer 😅

Försöker plugga men Morrhoppan la sig på datorn så får vänta med partikelmodellerna och ta teknikboken istället.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
5
· Visningar
364
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 332
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp