Jag använder merinoull och tycker att det värmer bra. Nu är ju dessutom all merinoull kontrollerad och inte djurplågeriull.
Låter bra! Blir nog det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag använder merinoull och tycker att det värmer bra. Nu är ju dessutom all merinoull kontrollerad och inte djurplågeriull.
Vaknade som sagt fasligt tidigt och kunde inte sluta tänka på en sak på jobbet. Jag kan inte fortsätta banka mitt huvud blodigt över den här frågan, jag måste släppa det, för min egen skull. Ett års kamp och jag har förlorat. MEN, nu ska jag acceptera det och gå vidare. Så nu har jag sammanfattat min åsikt mycket tydligt, en sista gång, i ett mail till mina chefer. Sagt att det här är min tydliga hållning i frågan, men nu måste jag släppa det för att kunna fokusera på mitt arbete. Så nu är det upp till dem.
PUST! Känslosamt att acceptera en förlust och gå vidare. Men också skönt.
Och precis när jag tagit ett djupt andetag med ett leende på läpparna, lite som en mental ritual, så ringer en kund upp och ger en 10 min lång utskällning om att sagda område hos oss inte fungerar
Ja du Johnny, JAG VET!
Men så mysigt!Pysslar med sonen som @parellikusken Visa bifogad fil 77515