Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Somnade på soffan. Vaknade av att någon ringde på dörren och säger hallå, hallå och knackar. Stapplade upp och sa sömndrucket jag kommer. Han fortsatte knacka och ropa. Jag trodde det var någon utanför fönstret insåg tillslut att det var en Beck film på tv :rofl:
 
Ligger i sängen, lyssnar på något högljutt(!) vägarbete utanför och undrar hur jag ska kunna sova. Förstår att de håller på nu, de behöver nästan stänga av bilvägen som dagtid är extremt vältrafikerad, men jag vill sova :( Har satt filtar i fönstret i hopp om någon form av ljuddämpning, det går sådär...
 
Ligger i sängen, lyssnar på något högljutt(!) vägarbete utanför och undrar hur jag ska kunna sova. Förstår att de håller på nu, de behöver nästan stänga av bilvägen som dagtid är extremt vältrafikerad, men jag vill sova :( Har satt filtar i fönstret i hopp om någon form av ljuddämpning, det går sådär...
Kan du lyssna på lugn musik i lurar kanske? Så gör jag när det är för mkt störningsljud. Jag tar något 10-timmarsklipp på youtube med lugn musik och regn typ i mobilens lurar.
 
Ligger i sängen, lyssnar på något högljutt(!) vägarbete utanför och undrar hur jag ska kunna sova. Förstår att de håller på nu, de behöver nästan stänga av bilvägen som dagtid är extremt vältrafikerad, men jag vill sova :( Har satt filtar i fönstret i hopp om någon form av ljuddämpning, det går sådär...
De är ute och klipper slänterna på kvällstid har jag sett, det är inte något sånt som stör? Isf passerar de snart.
 
Kan du lyssna på lugn musik i lurar kanske? Så gör jag när det är för mkt störningsljud. Jag tar något 10-timmarsklipp på youtube med lugn musik och regn typ i mobilens lurar.
Smart! Det ska jag testa om/när Det händer igen. Nu blev det lite sömn ändå, men inte speciellt många timmar...

De är ute och klipper slänterna på kvällstid har jag sett, det är inte något sånt som stör? Isf passerar de snart.
Tyvärr inte, det var asfaltsarbete av något slag. Höll på några timmar.
 
Smart! Det ska jag testa om/när Det händer igen. Nu blev det lite sömn ändå, men inte speciellt många timmar...


Tyvärr inte, det var asfaltsarbete av något slag. Höll på några timmar.
Kommer ihåg när jag bodde inom tullarna och först grävde de upp gatan en vecka nattetid för att sen lägga igen den, veckan efter grävdes den upp på nytt igen på natten pga ej existerande samordning mellan tror det var Fortum och Telia. Kl 02 på natten. :rage:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
5
· Visningar
359
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp