Inte min Dollarstore…Dollarstore har mer jul än Halloween
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte min Dollarstore…Dollarstore har mer jul än Halloween
Jag tänkte mig dock vår ridskola eftersom du inte preciserade att du menade din. Om du menar din så är ju frågan irrelevant för alla som inte brukar besöka den.Asfalt hela vägen fram till parkeringen. Så bra är de. Sen kör man sixsax mellan vatten pölarna för man vet inte hur djupa dom är och kan slå sönder en bil
Kan du lyssna på lugn musik i lurar kanske? Så gör jag när det är för mkt störningsljud. Jag tar något 10-timmarsklipp på youtube med lugn musik och regn typ i mobilens lurar.Ligger i sängen, lyssnar på något högljutt(!) vägarbete utanför och undrar hur jag ska kunna sova. Förstår att de håller på nu, de behöver nästan stänga av bilvägen som dagtid är extremt vältrafikerad, men jag vill sova Har satt filtar i fönstret i hopp om någon form av ljuddämpning, det går sådär...
De är ute och klipper slänterna på kvällstid har jag sett, det är inte något sånt som stör? Isf passerar de snart.Ligger i sängen, lyssnar på något högljutt(!) vägarbete utanför och undrar hur jag ska kunna sova. Förstår att de håller på nu, de behöver nästan stänga av bilvägen som dagtid är extremt vältrafikerad, men jag vill sova Har satt filtar i fönstret i hopp om någon form av ljuddämpning, det går sådär...
Smart! Det ska jag testa om/när Det händer igen. Nu blev det lite sömn ändå, men inte speciellt många timmar...Kan du lyssna på lugn musik i lurar kanske? Så gör jag när det är för mkt störningsljud. Jag tar något 10-timmarsklipp på youtube med lugn musik och regn typ i mobilens lurar.
Tyvärr inte, det var asfaltsarbete av något slag. Höll på några timmar.De är ute och klipper slänterna på kvällstid har jag sett, det är inte något sånt som stör? Isf passerar de snart.
Kommer ihåg när jag bodde inom tullarna och först grävde de upp gatan en vecka nattetid för att sen lägga igen den, veckan efter grävdes den upp på nytt igen på natten pga ej existerande samordning mellan tror det var Fortum och Telia. Kl 02 på natten.Smart! Det ska jag testa om/när Det händer igen. Nu blev det lite sömn ändå, men inte speciellt många timmar...
Tyvärr inte, det var asfaltsarbete av något slag. Höll på några timmar.