Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men alltså vad i helvete. Jag ska äntligen få åka till naprapat men hamnar i pendelkaos, har nu sprungit det for taste jag kan runt vid gullmars för att hitta buss som kan ta mig någorlunda rätt sen blir det löpning a la usein bolt till naprapaten. Är redan sjöblöt av stress och toklöpningen.

Tydligen är det kaos, just där jag åkte vid Klarabergsviadukten + stopp på pendeln :( Tacksam för att jag precis missade det.

Näh ingen förgiftning om någon inte var allergisk mot choklad ;)
 
Tydligen är det kaos, just där jag åkte vid Klarabergsviadukten + stopp på pendeln :( Tacksam för att jag precis missade det.

Näh ingen förgiftning om någon inte var allergisk mot choklad ;)
Hade ätit alldeles för mycket och mår hur bra som helst :p

Verkar verkligen vara stora problem. Nu sitter jag på en knökfullt buss som tyvärr var försenad, men naprapaten gjorde ett undantag för mig och vi bestämde ny tid i dag. Kommer få ryggen fixad ändå. :up:
 
Kan bara hoppas att byggjobbarna jag just nu delar källare med uppskattar italiensk upptempo renässansmusik lika mycket som jag? 🎻🎤🥁 Ja? Nej? :angel: Tänker att jag med denna playlist kan skynda på arbetet (på flera olika sätt 🤨)
 
Såg precis detta och kan inte låta bli att skratta :rofl: :rofl: :laugh:

50676F8F-BC95-415D-9511-1542193F9FF2.jpeg
 
Min älskade pappa är på besök. Så ikväll har vi käkat palt för att göra norrlänningen i honom glad. Jag ska till läkaren imorgon. Men kan ju inte lämna valparna och sambon är i DK. Så bästa pappa kom hit och ska passa vildarna.
Han är bäst! ❤️
Älskar att lyssna på alla hans galna historier. Han är ungefär lika ostyrig som den minsta valpen. Och lika handlingskraftig. 😂
Palt 😋 vem fasen behöver nypotatis liksom!

Kanske får skaffa lite bakpotatisar sålänge så jag kan göra palt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
5
· Visningar
354
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp