Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och katten har tagit en powernap i soffan
Var in på Jula en kortis på vägen hem och tro på om dom inte höll på att plocka upp jul-sakerna
Namnet och den tydliga preferensen för rött förlåter dem.Var in på Jula en kortis på vägen hem och tro på om dom inte höll på att plocka upp jul-sakerna
Det har Rusta o Dollarstore oxå gjort.Var in på Jula en kortis på vägen hem och tro på om dom inte höll på att plocka upp jul-sakerna
Jag hade inte lagt märke till det. Om jag ska rekonda bilen söker jag info själv, det är inget jag tänker på när jag är på ridskolan. Skulle snarare fnissa åt att lacken snart skulle bli skitig igen med tanke på grusvägen till och vattenpölarna på parkeringenPrisuppgifter på jobben vi gör. Med tanken på hur bilarna ser ut
Jag köpte halv-färdiga Pite-palt på Willys någon gång förut. De skulle bara koka 30 min. Även om jag steker efter också. De var faktiskt goda!Palt vem fasen behöver nypotatis liksom!
Kanske får skaffa lite bakpotatisar sålänge så jag kan göra palt
De skulle installera solceller på pappas bostadsrättsförening idag. Strömmen stängdes av vid 10 och skulle vara på till kl 14.
Pappa har varit ansvarig för planering, kontakt med företaget som gör jobbet etc.
De ringer honom kl 14:30 då han är med plast-sonen och hämtar ny bil. Då får de inte igång elen. Pappa rejsade hem. Det är nu fortfarande strömlöst!
Det är mååånga hushåll.
De bor centralt. Så det finns ställen att äta på tex. Men kyl/frys, ladda mobil/dator etc..
Han mötte en kvinna som nu satt och laddade tel i bilen. Hon vågar dock inte åka någonstans pga att hon inte har egen parkeringsplats och då garanterat blir utan när hon återvänder.
Asfalt hela vägen fram till parkeringen. Så bra är de. Sen kör man sixsax mellan vatten pölarna för man vet inte hur djupa dom är och kan slå sönder en bilJag hade inte lagt märke till det. Om jag ska rekonda bilen söker jag info själv, det är inget jag tänker på när jag är på ridskolan. Skulle snarare fnissa åt att lacken snart skulle bli skitig igen med tanke på grusvägen till och vattenpölarna på parkeringen