Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Seriöst talat. Ingen bra idé att gå runt med irritation över allt möjligt som jag blir förbannad på 🙊. Bara jag själv som får lida. Typ spänningshuvudvärk med tryck över ena ögat. Jag hoppas och antar det inte är värre än så men otroligt onödigt. Hoppas att jag lär mig nån gång 😫😆.
 
Det ringde nyss någon och sa att de hade arbetsintervju till mig. Kul! Bara det att jag hade BT-hörlurarna ikopplade först och de låg på bordet så jag hörde inte vilken tjänst det gällde.

Så nu får jag leta igenom vad jag ansökt 😂
 
Nu har jag varit både nyttig och vidgat mitt allmänbildande. Förhindrades att äta hela kakan själv och tog en runda i Östasiatiska museet. Har inte varit på museum på hur länge som helst. Mycket glest och stereotypisk thriller film i Mellanriket. Mörkt, långt rum. Bara jag och två män som talade tyst men inte viskade (det drar åt sig uppmärksamhet enligt SOP). Hörde några lösryckta ord om hur den ene ville ha just det föremålet, mer mumelmumel, något om en resa. Antingen var de en internationell stöldliga eller spioner.

Möjligtvis var de bara oskyldiga museibesökare som inte kommer tysta mig genom att förgifta mig med thallium i mitt te eller bryter sig in i ett apotek och ersätter mitt insulin med thallium eller något annat gift.
 
Men alltså vad i helvete. Jag ska äntligen få åka till naprapat men hamnar i pendelkaos, har nu sprungit det for taste jag kan runt vid gullmars för att hitta buss som kan ta mig någorlunda rätt sen blir det löpning a la usein bolt till naprapaten. Är redan sjöblöt av stress och toklöpningen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
5
· Visningar
354
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp