Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vad fint att det vänt! Hoppas ni får en fin kväll!Jag och sambon ska ha datenight ikväll I april var vi i kris och skulle separera men det gjorde att vi började kommunicera igen och har det bättre än på flera år.
Tack Mamma kommer passa hunden så jag inte ska känna mig stressad att åka hem. Tror vi kommer ha en riktigt bra kväll.Åh, vad fint att det vänt! Hoppas ni får en fin kväll!
Blandade ihop maskarna.Maskägg, spolmask?
Har använts som bantningsmedel, svälj en mask och gå ner i vikt.
Nej , men jag konstaterade de idag. Nu lysser solen iallafall.De gnällde nog då också för det är inget roligt väder
Förlåt men ryggfan . Kom och tänka plötsligt på Augustina i buskisarna "oooooch där gick ryggafan av meee" .Kan hända att jag äter en andra bit tigerkaka
Bara 2,5 timme kvar nu tills jag för hoppningsvis kan få ordning på ryggfan.
Jag måste bara fråga . Om ni ser en blank och ren bil som står pakerad på en ridskola tex . Och där ligger reklam lapp med prisuppgifter med i framrutan , vad hade ni gjort?
Ingenting? Varför skulle jag gjort nåt?Jag måste bara fråga . Om ni ser en blank och ren bil som står pakerad på en ridskola tex . Och där ligger reklam lapp med prisuppgifter med i framrutan , vad hade ni gjort?
Prisuppgifter på jobben vi gör. Med tanken på hur bilarna ser utIngenting? Varför skulle jag gjort nåt?
Mer än eventuellt ringa och buda på bilen.
Det är väl skapligt vanligt att den som vill sälja en bil har notis på den att den är till salu?
Du skulle höra hur kollegorna babblade om potentiellt förgiftade kakor medan de förnöjt mumsade på den.Möjligtvis var de bara oskyldiga museibesökare som inte kommer tysta mig genom att förgifta mig med thallium i mitt te eller bryter sig in i ett apotek och ersätter mitt insulin med thallium eller något annat gift.