Yes. På väg ”hem” från middag på Piren på västra sidan. ”Hem” = Amaranten. Men det är många hus där. Fler än hemmavidMenar du St Eriksbron? Isåfall såg du mitt hus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes. På väg ”hem” från middag på Piren på västra sidan. ”Hem” = Amaranten. Men det är många hus där. Fler än hemmavidMenar du St Eriksbron? Isåfall såg du mitt hus!
Yes. På väg ”hem” från middag på Piren på västra sidan. ”Hem” = Amaranten. Men det är många hus där. Fler än hemmavid
Vart var du?!Jag har haft mössa och halvvantar på mig idag. 10 grader, regn och blåst men ändå härligt att vara ute.
Vart var du?!
Funäsdalen! Riktigt kyligt idag Kommer bli en chock när vi kommer hem i morgonVart var du?!
Fluffet åker dit med sin familj nästa vecka. Det kommer han tycka är skönt!Funäsdalen! Riktigt kyligt idag Kommer bli en chock när vi kommer hem i morgon
Han har ju till och med hittat ut till oss på landet där en bekant bokade spelning, han själv visste inte riktigt var han var .Dregen? Mest bas som låter
Ingen sång.
Det har varit väldigt skiftande väder, i fredags var det 26-28 grader när vi var vid Mittåkläppen, lördags sjönk det en del när vi var ute på Flatrue och idag var det kallt och blåsigt. 20 grader i temperatur skillnad på några dygn. Men det är friskare luft här uppe.Fluffet åker dit med sin familj nästa vecka. Det kommer han tycka är skönt!
Dårhuset var ordet ja. Branschbyte var nog inte nödvändigt. Men nu dök det här upp först och verkar kul@Cattis_E Hoppas blir bättre i nästa bransch! Jag förstår du lämnar dårhuset (väntar på sambon gör det nån gång, men han trivs med kollegorna och vill bli bättre). Jag tror jag inte hört nått postivt senaste, har träffat på en del gamla kollegor och de senaste jag träffade blev jag lite ledsen, de kände sig redan rätt slitna från jobbet (tilläggas dom inte jobbat länge alls, gick samma utbildning som mig) och dessutom fick veta mitt gamla jobb har de lagt på mer att göra (lät inte så positivt).
Lycka till!
Dårhuset var ordet ja. Branschbyte var nog inte nödvändigt. Men nu dök det här upp först och verkar kul
Det är knappast någon hemlis att jag jobbar inom järnvägen .Nu blir jag nyfiken vilken bransch ni snackar om