Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Första lasset med kassar har åkt iväg. Begriper inte till 100% hur allt ska få plats 😬:cautious: Nu är det mest kartonger och möbler som ska iväg, min bror och brorson ska komma med ett släp för att hjälpa till tackolov 😅 Men de kommer vid halv fem så jag har tid kvar.
 
Har varit hos tandis. Ska ta bort en tand, få två kronor, en bettskena och lite smått och gott. Knappt 10.000kr för besväret, känns okej ändå, jag trodde att det skulle bli mer :crazy:

Haha tack ❤️ för alla ledsna gubbar men jag var rätt nöjd, kanske inte framgick 🙈

Tandis var mkt noggrann med ”men detta inte ditt fel” (har mineraliseringsstörningar). Så för mig kändes summan som en ren lättnad 😊

(Jag har bytt tandis till en närmare hemma).
 
Haha tack ❤️ för alla ledsna gubbar men jag var rätt nöjd, kanske inte framgick 🙈

Tandis var mkt noggrann med ”men detta inte ditt fel” (har mineraliseringsstörningar). Så för mig kändes summan som en ren lättnad 😊

(Jag har bytt tandis till en närmare hemma).
Jo det förstår jag att det kunde varit värre! Min ledsensmiley var för att dra tand =/.
 
När ska jag lära mig att inte tänka utan mäta! :banghead: Släpat hem två ursnygga krukor som är på tok för stora för mina krukhållare. Vilket jag insåg redan i affären, men nej då, jag skulle ändå släpa hem dem. Så nu måste jag släpa tillbaka dem igen. Jag kunde naturligtvis inte gjort det normala och mätt botten på hållaren och inte trott att den var 24 cm/diameter längst nere liksom längst upp.

Bra tänkt där.
 
Fixat brynen, nu trött och öm (microblading).
Ska handla, sedan ser jag fram emot te och macka vid köksbordet, komma ikapp med lite jobb och titta lite på matten.
Inte lika stressad som imorse tack och lov.

Lyssnar vidare på avanza-podden och försöker att inte köpa alla spännande aktier. Det går sådär :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 677
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 178

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp