Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade trött och har ont i kroppen :cautious: Börjar nog bli gammal.
I dag väntar tandläkare, jobb, och ridlektion. Ser fram emot 1/3 av dessa saker :angel: Äter nu lite frukost och ska väl klä på mig något, för man ska nog inte gå till tandläkaren i morgonrock.:p
Kan ju plättlätt räkna ut vad det måste vara hahahaha! Förstår verkligen att du ser fram emot ridningen sen! :D.
 
Suttit och läst alla instruktioner i läroplattformen och förberett mig för introduktionen som har uppgifter att lämnas senast onsdag. Kört diskmaskinen däremellan och en maskin tvätt samt ätit mellis. Nu ska jag sticka ner till närbutiken när det är nyligen öppnat så jag slipper trängs med folk. Får bli att handla där istället för att e-handla den här veckan.
 
Jag fick 10/10 av tandläkaren. :up:
Härligt faktiskt, jag är alltid lite orolig att tandläkaren ska typ "åh nej katastrof vi måste dra ut alla tänder!" av någon anledning :confused:
Gillar den här tandläkaren också. Den tandläkaren jag hade när jag var barn gjorde att jag fick någon mild tandläkarskräck, drog och slet i munnen och det kändes som att hon bara ville bli klar någon gång och gå hem. Nuvarande tandläkare är försiktig, noggrann, och trevlig. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 685
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 183

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp