Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack sa hemskt mycket @bettysmatte nu maste jag gora efterratt ocksa:cautious: bara for att du sa efterratt har det nu fastnat i huvudet pa mig. Men jag gor nog en rabarber smul-pie (behover rensa rabarbern anda, det borjar bli for mycket blad igen) med en hemgjord vanilj sas.
Till min grillade lax och gronsaker som helt passar min diet for att ga ner ett par kilo:angel::p
Jag borde skämmas..... :D
Det blev mjölkchokladglass här.
 
Blev visst proppmätt idag också, vi åkte faktiskt in till vår favorit thai/kina/japan inspirerade restaturang med tanke att vi tar hem mat om det är mycket folk. Men det var väldigt lugnt så vi satte oss där och åt. Så nu försöker jag få ihop det sista av min kladd som ska lämnas in i morgonbitti trots paltkoma. ;) Jag åt faktiskt glass och friterad banan till efterrätt eftersom det verkar vara kvällens ämne. ;)

Vädret är skumt, sol, snöstorm, sol, hagel, sol och snöstorm samtidigt. :cautious:
 
Inspirerad av hobbies tråden släpade jag ut min yogamatta som legat i garderoben i ett antal år och letade upp en yoga youtube video. Bara ett problem. Katten började omedelbart smaka/klösa på den, fast jag satt på. Svårt att finna den där riktiga andas med magen, andas ut, andas in, känn hela kroppen slappna av och centrera sig när man behöver hålla ett öga på en brun katt och dessutom avbryta för att schasa bort henne och 'nej, Megara inte äta!' :meh:

Får låsa in henne i köket eller sovrummet och ignorera klagande läten. Inte ett problem man har för det mesta när man yogar.
 
Inspirerad av hobbies tråden släpade jag ut min yogamatta som legat i garderoben i ett antal år och letade upp en yoga youtube video. Bara ett problem. Katten började omedelbart smaka/klösa på den, fast jag satt på. Svårt att finna den där riktiga andas med magen, andas ut, andas in, känn hela kroppen slappna av och centrera sig när man behöver hålla ett öga på en brun katt och dessutom avbryta för att schasa bort henne och 'nej, Megara inte äta!' :meh:

Får låsa in henne i köket eller sovrummet och ignorera klagande läten. Inte ett problem man har för det mesta när man yogar.
D500A488-2968-48F3-9E54-50B6FD94F597.webp

Sauron supportar Megara och hälsar att det är design :p
 
Inspirerad av hobbies tråden släpade jag ut min yogamatta som legat i garderoben i ett antal år och letade upp en yoga youtube video. Bara ett problem. Katten började omedelbart smaka/klösa på den, fast jag satt på. Svårt att finna den där riktiga andas med magen, andas ut, andas in, känn hela kroppen slappna av och centrera sig när man behöver hålla ett öga på en brun katt och dessutom avbryta för att schasa bort henne och 'nej, Megara inte äta!' :meh:

Får låsa in henne i köket eller sovrummet och ignorera klagande läten. Inte ett problem man har för det mesta när man yogar.
:meh: Prova att göra yoga ihop med Ville som tror att jag har hittat på en ny brottningslek. Ska jag yoga så måste jag stänga ute honom för annars försöker han brottas. :rofl:
 
Yay, efter mailande fram och tillbaka med bonprix får jag tillbaka på returen. De verkar vara totalt förvirrade eftersom de först var, nej vi vet inte att du gjort någon retur utan kvitto, till att jag förklarade för dem att de måste reklamera till PostNord, till att, vi kan absolut se att du returnerade den 18/3 och paketet försvunnit mellan Sverige och Tyskland så du får tillbaka pengarna.
 
Vilar i soffan och försöker att låta bli att somna efter att ha varit på fötterna i princip hela dagen. Men herregud vilken fenomenalt underbar dag det blev! 18-20 grader, massor av sol, frisk luft, hästar och härliga människor. Inför hoppträningen körde hästägaren ut hinder till en äng i närheten av stallet, så jag har galopperat runt i solen och hoppat hinder på en grön äng i bara t-shirt idag. Det gick otroligt bra, hästen var helt fenomenal som vanligt och jag kommer att leva läääänge på den här känslan :love:

Känner mig för en gångs skull 100% redo för en ny jobbvecka. Det faktum att kommande arbetsvecka bara är tre dagar lång för mig har eventuellt något med den saken att göra :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 686
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 187

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp