Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Otroligt mystiskt. Jag har fått ett meddelande att DHL via sendbike har skickat ett paket från fitnessforalle.dk som ska komma imorgon. Jag försäkrar att jag definitivt inte har beställt något i fitnessväg.

Jäklar klickade på länken. Nu har det säkert laddats ner något ickigt virus. DHL spårningsnummer är ett paket som mottagits av Liz Evans i Manchester den 14 februari???

Måste ringa DHL imorgon.

Fuckfuckfuck verkar vara ett fake malware. Shit
 
Har precis lagt mig i sängen med hundarna. Hoppas på att kunna somna snabbt. Ska till psykolog imorgon, mer än 10 år sen jag försökte sådant senast och har inga jättehöga förhoppningar men känner att jag måste ge det en chans. Killen jag träffar sa att han ser till att vara nåbar på telefon ungefär när jag är klar så att jag kan ringa och prata med honom om det behövs efteråt. Känns bra.
 
Liggdr i sängen och tanken var att sova tidigt. Fick frågan i fredags om jag ville vara med och testa av utrustning imorgon på morgonen.
Javisst varför inte, men blir ingen sovmorgon för min del.
Hade nog behövt det då jag var iväg och spelade spel hela gårdagen med kompisar. Blev sent så en till sovmorgon hade inte suttit helt fel. Tror jag börjar bli gammal... :angel:
 
Sambon ska åka till DK en vecka i jobb och jag ska vara ensam hemma med undantag fr ngt fika-besök. Jag behöver alltså bar handla till mig själv och tänkte slippa åka en massa för det. Så idag handlade jag för hela veckan. Handlade mat för 2500 på Willys. Man för rätt mkt för det där. Fattar inte hur jag tänkte att jag skulle få i mig allt det där. Lär blir typ nio tiondelar kvar.. 😅
 
I dag har jag varit oerhort effectiv ... Jag hann till och med att stanna till for en valbehovlig pedicure :p En hel massa vinterklader har forflyttats till vinden, jag har sorterat ut mitt nya korschema for veckan (hybrid undervisning ar tydligen inte latt :angel: Jag far andrat schema dagligen sedan vi startade. Konstigt nog fungerar det pa lag och mellan stadiet ... hogstadie och gymnasie ar ren katastrof:cautious:)
Jag har till och med planterat "California poppies" och ryckt lite ogras. Det ar 22 grader i skuggan och "life is good"!:p
 
Jag har just chattat med Whitney, hon som ager stallet dar min hast, Michico star nu. Hon undrade om hon kunde satta honom med hastmamman "to be" som ska fola nagon gang i mitten/slutet pa May.
Michico kommer vara i sjunde himlen ... han ar en sadan typisk osaker liten kille i sina vallack hjordar. Han var avelshingst tills han var 6 ar gammal ... ALSKAR sina ston. Han gillar inte fol nagot vidare, men uppfostrar dem med att "snake" och tala om exact vad de far och inte far gora ... pa behorigt avstand. :D Det ska bli sa kul att se hur det gar, Michico kommer helt klart att foredra ett sto framfor en lite vallack hjord.
 
Sambon ska åka till DK en vecka i jobb och jag ska vara ensam hemma med undantag fr ngt fika-besök. Jag behöver alltså bar handla till mig själv och tänkte slippa åka en massa för det. Så idag handlade jag för hela veckan. Handlade mat för 2500 på Willys. Man för rätt mkt för det där. Fattar inte hur jag tänkte att jag skulle få i mig allt det där. Lär blir typ nio tiondelar kvar.. 😅
:eek: :eek: Vad handlade du?? När jag handlar MYCKET till två personer på Willys går det på runt tusenlappen..... :p
 
På jobb och kaoset är ett faktum...

Fraktbolag :rage:

Need I say more....

Material som skulle levererats innan kl 11 på arbetsplats i fredags. Hittar de inte och nu måste jag sitta här och vänta på att telefontiden ska öppna för inte nog med att det inte kommer till rätt arbetsplats det är på väg till mig.. sen måste jag lösa det härifrån ut till plats och jag har vare sig bil eller chaufför på plats. :meh:

Yepp hej måndag
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 685
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 183

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp