Man kan. Men jag har 1,5 m mellan soffa och säng, då är det bara lathet!Då kan man ju somna i soffan så är det problemet löst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan. Men jag har 1,5 m mellan soffa och säng, då är det bara lathet!Då kan man ju somna i soffan så är det problemet löst
Vad handlade du?? När jag handlar MYCKET till två personer på Willys går det på runt tusenlappen.....Sambon ska åka till DK en vecka i jobb och jag ska vara ensam hemma med undantag fr ngt fika-besök. Jag behöver alltså bar handla till mig själv och tänkte slippa åka en massa för det. Så idag handlade jag för hela veckan. Handlade mat för 2500 på Willys. Man för rätt mkt för det där. Fattar inte hur jag tänkte att jag skulle få i mig allt det där. Lär blir typ nio tiondelar kvar..
Och så vaknar man ett par timmar senare. Helt förvirrad och ont överallt - nej tack....
(Fast jag hade seriösa tankar på att ta mitt täcke och gå och lägga mig på soffan igår natt när maken snarkade som värst. Jag VAKNADE av snarkningarna vid 1-tiden.... )
Man kan. Men jag har 1,5 m mellan soffa och säng, då är det bara lathet!