Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tröstäter en glass. Blä för att skiljas från djur!
Förstår känslan :heart
Grät en skvätt idag över att gammelmannen kanske lämnar oss snart även om han just nu är pigg och glad, 32 år i år :heart
4DCB5B5C-7009-4374-A363-709FDB22E93F.webp
 
Jag får iaf vara tacksam över att hon ska få ett bra pensionärsliv nu! Även om ponnyn inte vill bli pensionär, hon är ju bara 26 :D
Jag är rätt säker på att jag känner dessa ponnyer (ägaren är en gammal kompis till mig) och om det är dem så förstår jag att ni kommer sakna dem :) . Verkligen härliga personligheter, speciellt den äldre madammen :love:. Har inte träffat henne på säkert tio år, men det är inte det minsta överraskande att hon fortfarande är en krutgumma som 26-åring!
 
Jag är rätt säker på att jag känner dessa ponnyer (ägaren är en gammal kompis till mig) och om det är dem så förstår jag att ni kommer sakna dem :) . Verkligen härliga personligheter, speciellt den äldre madammen :love:. Har inte träffat henne på säkert tio år, men det är inte det minsta överraskande att hon fortfarande är en krutgumma som 26-åring!
Det är en helt fantastisk ponny!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 692
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 196

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp